آموزش دیلیت اکانت در تلگرام (بررسی و آموزش مرحله به مرحله دو روش)

نویسنده:محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی:اخبار
انتشار:2024-01-29 18:21
آموزش دیلیت اکانت در تلگرام (بررسی و آموزش مرحله به مرحله دو روش)

آموزش دیلیت اکانت در تلگرام

تلگرام یک اپلیکیشن پیام رسان است که بر پایه فضای ابری عمل می‌کند و توسط یک گروه توسعه ‌دهنده روسی ایجاد شده است. این اپلیکیشن در سال 2013 به طور رسمی عرضه شد و به مرور زمان توانست مخاطبان زیادی را جلب کند. این پلتفرم به کاربران سیستم عاملهای ویندوز، اندروید و ios امکان میدهد بتوانند به سادگی با مخاطبان خود ارتباط برقرار نمایند.

یکی از مواردی که باعث به وجود آمدن چالش برای مخاطبان این اپلیکیشن میگردد، نحوه دیلیت اکانت کردن در آن است. به صورت کلی برای دیلیت اکانت نمودن در این شبکه مجازی دو راه وجود دارد که تصمیم داریم در محتوای پیش رو مراحل هر دو روش را مرور کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

آموزش حذف اکانت تلگرام

آموزش دیلیت اکانت در تلگرام ( استفاده از لینک مستقیم برای Deactive نمودن اکانت)

همانطور که پیش‏تر نیز بیان شد، برای غیرفعال سازی اکانت تلگرام میتوانید از طریق 2 روش اقدام نمایید. بدین منظور در اینجا به توضیح روش استفاده از لینک مستقیم برای Deactive نمودن اکانت، میپردازیم.

در ابتدا لازم است بدانید چنانچه شما اکانت خود را Deactive کنید، نمیتوانید مجددا آن را بازیابی نمایید و تمامی اطلاعات داخل آن به صورت کامل پاک خواهد شد. شما میتوانید پس از اطمینان از دیلیت اکانت، از طریق مراحل زیر اقدام نمایید.

  1. در مرورگر خود لینک مستقیم دیلیت اکانت یا آدرس ( https://my.telegram.org/auth?to=delete) را جستجو نمایید و وارد صفحه مربوطه شوید.
  2. سپس شماره موبایل اکانتی که قصد دارید آن را حذف نمایید را وارد کنید.
  3. در قدم بعدی لازم است وارد اکانت تلگرام خود شوید و شماره امنیتی ارسال شده را کپی نمایید. شما در این مرحله باید شماره امنیتی ذخیره شده را در باکس Confirmation code وارد نمایید.
  4. بعد از انجام مراحل بالا گزینه آّبی  Sign inنمایش داده میشود که شما باید آن را بفشارید و وارد مراحل بعدی شوید.
  5. در قدم بعدی در باکس why are you leaving از شما میپرسند که به چه دلیلی قصد حذف اکانت خود را دارید؟ در اینجا شما میتوانید به دلخواه یکی از گزینههای داده شده را انتخاب نمایید. ( البته ذکر دلیل اجباری نیست.)
  6. پس از اتمام مرحله 5 تب جدیدی رو پنجره نمایشگر شما باز میگردد که مراحل حذف اکانت را به اتمام میرساند. در این تب برای بار آخر از شما پرسیده میشود که آیا از Deactive نمودن اطمینان دارید؟ در پاسخ می‎توانید گزینه بله yes)) را انتخاب کرده و مراحل را به نهایت برسانید.

تا به اینجای کار، آموزش دیلیت اکانت در تلگرام با استفاده از لینک مستقیم را با یکدیگر مرور کردیم. خوب است بدانید که روش بیان شده تنها روش موجود برای حذف اکانت تلگرام نیست بلکه شما میتوانید از خود اپلیکیشن نیز کمک بگیرید و اکانت خود را Deactive کنید.

دیلیت اکانت تلگرام

آموزش دیلیت اکانت در تلگرام با استفاده از اپلیکیشن تلگرام

روش بعدی برای Deactive نمودن اکانت، استفاده از خود اپلیکیشن است. در این روش شما میتوانید از خود برنامه جهت حذف اکانت کمک بگیرید.

لازم به ذکر است در این روش، شما با کمک برنامه مشخص میکنید پس از گذشت چه مدتی از نبودتان داخل اپلیکیشن، تلگرام مجاز خواهد بود اکانت شما را حذف کند. بنابراین همانند روش اول اکانت شما فورا حذف نخواهد شد. در واقع با این تنظیمات شما به تلگرام اجازه میدهید پس از گذشت مدت زمان مشخص، اکانت شما را به طور خودکار حذف نماید.

 مراحل آموزش دیلیت اکانت در تلگرام با استفاده از اپلیکیشن تلگرام به شرح زیر خواهند بود:

  1. در ابتدا وارد اپلیکیشن تلگرام خود شوید.
  2. پس از آن به کمک نمایشگر سه خط بالا سمت راست، وارد بخش تنظیمات برنامه گردید.
  3. در این قسمت گزینه Privacy and Security را پیدا نموده و روی آن کلیک کنید.
  4. پس از انجام اقدامات، در این مرحله باید گزینه Delete My Account را بیابید.
  5. احتمالا روبروی خود گزینه if away for  را مشاهده خواهید کرد که می‏توانید روی آن ضربه بزنید و آن را به دلخواه تنظیم نمایید. (تلگرام در این قسمت از شما می‏پرسد پس از گذشت چند مدت از عدم حضور شما می‏تواند اکانت شما را حذف نماید.) تنظیمات این قسمت می‏تواند مطابق خواست شما روی 1 ماه، 3 ماه، 6 ماه و 1 سال قرار بگیرد.
  6. در انتها باید بگوییم شما هر کدام از گزینه‏ها را انتخاب کنید، پس از گذشت همان مدت، اکانت شما به خودی خود حذف می‏گردد.

لازم است بیان کنیم در نسخه‏های قبلی این امکان وجود داشت که شما بتوانید از طریق خود اپلیکیشن نیز فورا اکانت خود را حذف نمایید. با به‏روزرسانی‏های این برنامه، در حال حاضر چنین امکانی در داخل برنامه وجود ندارد و شاید تنها نسخه‏های قدیمی‏تر تلگرام، همچنان به آن دسترسی داشته باشند.

تلگرام، یک شبکه مجازی محبوب است

جمع بندی

در پایان بهتر است با ذکر نکاتی به شما تاکید کنیم که قبل از حذف اکانت خود، خوب فکر کنید. آگاه باشید در اکثرا مواقع تمامی اطلاعات موجود در اکانت تلگرام شما با حذف اکانت، از بین خواهند رفت. این اطلاعات شامل تمامی تصاویر، فایل‏ها و ... می‏گردد.

 چنانچه مدیر گروه‏ها یا کانال‏هایی بوده اید لازم است قبل از حذف اکانت شخص دیگری را به عنوان مدیر مشخص نمایید در غیر این صورت پس از حذف اکانت، آن گروهها یا کانال‎ها‏ حذف خواهند شد.

سوالی که برای بسیاری از کاربران اسپم پیش می‏آید این است که آیا پس از دیلیت اکانت، صفحه مورد نظر همچنان اسپم خواهند ماند؟ در پاسخ باید گفت بله. چنانچه شما از طرف تلگرام جریمه شده باشید و بخواهید به نحوی با دیلیت اکانت، این جریمه را دور بزنید، متوجه خواهید شد که پس از ورود دوباره نیز جریمه شما وجود خواهد داشت.

به عنوان نکته آخر خوب است بیان کنیم ما در این مقاله به آموزش دیلیت اکانت در تلگرام پرداختیم و مرحله به مرحله موارد را توضیح دادیم. شما میتوانید جهت خرید انواع اکانت‏های پرمیوم تلگرام روی کمک مجموعه ما حساب کنید.

دیدگاه شما

دیدگاه کاربران

راه های ارتباطی با ما

از طریق تلگرام و یا برقراری تماس می‌توانید با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

همواره سعی کرده ایم با ارائه خدمات حرفه ای و مطلوب نظر مشتریان را جلب نماییم

وبسایت تلگرام پرمیوم چیست ؟

تلگرام پریموم یک پلتفرم است که خرید حساب‌های پریمیوم تلگرام را برای کاربران ایرانی آسان می‌کند. ما به عنوان یک واسطه مجاز بین کاربران ایرانی و تلگرام عمل می‌کنیم تا به آنها اجازه دهیم به راحتی از ویژگی‌های پرمیوم تلگرام بهره‌مند شوند

وبسایت تلگرام پرمیوم چگونه کار می‌کند؟

سرویس ما به شما امکان را می‌دهد تا طرح پرمیوم تلگرام را انتخاب کنید، و تنها با وارد کردن نام کاربری و شماره تلفن تلگرام و تایید هویت خود را از طریق OTP (رمز یکبار مصرف) در خواست فعالسازی تلگرام پرمیوم خود را ثبت کنید. ما سپس اشتراک پریمیوم تلگرام را مستقیماً از تلگرام به نمایندگی از شما خریداری می‌کنیم و فرآیندی ساده و ایمن را برای شما ایجاد می‌کنیم.

آیا وبسایت تلگرام پرمیوم از سوی تلگرام مجاز است؟

بله، ما به صورت رسمی از طرف تلگرام به عنوان یک نماینده فروش مجاز حساب‌های پریمیوم تلگرام عمل می‌کنیم. سرویس ما تضمین می‌کند که ارتقاء حساب شما به‌طور مستقیم توسط تلگرام انجام می‌شود.

آیا وبسایت تلگرام پرمیوم قانونی است؟

به طور کامل! سرویس ما در محدوده قوانین محلی و شرایط تلگرام عمل می‌کند. ما یک راه حل قانونی و ایمن برای کاربران ایرانی به منظور دسترسی به ویژگی‌های پرمیوم تلگرام فراهم می‌کنیم.

امنیت وبسایت تلگرام پرمیوم چقدر است؟

ما امنیت اطلاعات و حریم خصوصی کاربران بسیار مهم می‌دانیم و از پروتکل‌های رمزنگاری برای حفاظت از اطلاعات شخصی شما استفاده کرده و هیچ اطلاعات ورودی را ذخیره نمی‌کنیم. تمامی تراکنش‌ّها از طریق درگاه‌های پرداخت امنیتی انجام می‌شود.

روش پرداخت در وب سایت تلگرام پرمیوم به چه صورت می باشد؟

شما به واسطه درگاه پرداخت بانکی می توانید به راحتی و بصورت آنلاین پرداخت خود را انجام داده و اشتراک پرمیوم تلگرام خود را فعال نمایید.

فعال سازی اشتراک پرمیوم چقدر زمان می‌برد؟

فعال سازی اشتراک پرمیوم چقدر زمان می‌برد؟ بلافاصله پس از انجام فرآیند پرداخت درخواست شما ثبت شده و حساب پریمیوم تلگرام در کمتر از یک ساعت ارتقا پیدا می‌کند٬ سپس شما به ویژگی‌های پرمیوم تلگرام دسترسی خواهید داشت.

چگونه می‌توانم با پشتیبانی مشتریان تماس بگیرم؟

برای هرگونه پرسش، نگرانی یا کمک، می‌توانید با تیم پشتیبانی مشتریان ما از طریق گفتگو آنلاین در تماس باشید. ما اینجا هستیم تا به شما در هر سؤالی که دارید کمک کنیم.

آخرین مطالب بلاگ

اخبار ٬ آموزش و ترفند پیرامون شبکه‌های اجتماعی
نات کوین (ارز محبوب تلگرام) چیست + آموزش خرید و فروش

نات کوین (ارز محبوب تلگرام) چیست + آموزش خرید و فروش

نویسنده: محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی: اخبار
تلگرام بیزینس (تلگرام تجاری) چیست + فعالسازی

تلگرام بیزینس (تلگرام تجاری) چیست + فعالسازی

نویسنده: محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی: اخبار
افزایش امنیت حساب تلگرام

افزایش امنیت حساب تلگرام

نویسنده: محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی: اخبار
آموزش رفع ریپورت و دلیل ریپورت شدن در تلگرام در سه سوت

آموزش رفع ریپورت و دلیل ریپورت شدن در تلگرام در سه سوت

نویسنده: محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی: اخبار