قابلیت Giveaway در تلگرام چیست؟ + فعالسازی قرعه کشی با پرداخت تومانی

نویسنده:محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی:اخبار
انتشار:2024-06-05 19:48
قابلیت Giveaway در تلگرام چیست؟ + فعالسازی قرعه کشی با پرداخت تومانی

قرعه کشی تلگرام چیست؟

اما این قابلیت چیست و چه ویژگی‌هایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؟ اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره این قابلیت جدید تلگرام و ویژگی‌های آن بدست آورید، در این مقاله از سایت تلگرام پرمیوم با ما همراه باشید تا بیشتر در رابطه با آن صحبت کنیم.

Giveaways یا به فارسی "مسابقه" قابلیتی است که به مدیران کانال‌ها در تلگرام اجازه می‌دهد تا با برگزاری مسابقات و اهدای جوایز به دنبال‌کنندگان، تعامل و محبوبیت کانال خود را افزایش دهند. جوایز این مسابقات می‌تواند شامل مواردی مانند اشتراک تلگرام پریمیوم، کارت هدیه، محصولات و یا هر چیز دیگری که مدنظر مدیر کانال باشد، باشد.

تلگرام با انتشار این قابلیت در آپدیت جدید خود این فرصت را برای صاحبین کانال فراهم کرده تا بتوانند به صورت طبیعی مخاطب فعال و جدید جذب کنند و همچنین کاربران زیادی هم اشتراک تلگرام پرمیوم دریافت کنند. این قابلیت دور سر برد است هم برای کاربران و هم صاحبین کانال و کسب و کار؛ اما نکته مهم نحوه قرعه کشی است که  تلگرام تضمین کرده است که برندگان این جوایز جذاب به صورت تصادفی و کاملاً منصفانه انتخاب خواهند شد. با این قابلیت جدید تلگرام، افرادی که صاحب کانال هستند می‌توانند جوایز تعیین شده را به صورت تصادفی بین دنبال‌کنندگان خود توزیع کنند. پس اگر به دنبال تبلیغ و جذب دنبال‌کننده هستید، این قابلیت می‌تواند برای شما مفید باشد.

مزایای برگزاری قرعه کشی تلگرام پرمیوم در کانال

همان‌طور که گفته شد، صاحبان کانال با قابلیت Giveaways تلگرام می‌توانند جوایزی مانند اشتراک پریمیوم را به ممبرهای خود هدیه دهند. برندگان خوش شانس این جوایز لینک‌هایی محتوی کدهای هدیه دریافت خواهند کرد که به منزله تایید برنده شدن آن‌ها است. هر کد شامل یک اشتراک تلگرام پرمیوم به صورت رایگان می‌شود.

علاوه بر جلب دنبال‌کنندگان جدید، کانال‌ها به طور خودکار برای هر اشتراکی که اهدا می‌کنند، 4 امتیاز (بوست) کسب می‌کنند. این امتیازات قابل انتقال نیستند و طی مدت اشتراک‌های اهدا شده در قرعه‌کشی با کانال می‌مانند. امتیازات به کانال‌ها کمک می‌کنند تا سطح خود را افزایش دهند و استوری، رنگ‌های سفارشی و موارد دیگر را برای خود باز کنند.


برگزاری قرعه کشی تلگرام پرمیوم در کانال تلگرام می تواند فواید زیادی برای مدیران کانال و اعضای کانال داشته باشد. در ادامه به برخی از این مزایا اشاره می کنیم:

مزایای برای مدیران کانال

·         افزایش ممبر: قرعه کشی تلگرام پرمیوم راهکاری موثر برای جذب ممبرهای جدید و افزایش اعضای کانال است. با ارائه اشتراک رایگان تلگرام پرمیوم به عنوان جایزه، می توانید افراد را به پیوستن به کانال خود ترغیب کنید.

·         افزایش تعامل: قرعه کشی تلگرام پرمیوم می تواند انگیزه کاربران را برای تعامل با کانال و شرکت در بحث ها و نظرسنجی ها افزایش دهد.

·         معرفی کانال: قرعه کشی تلگرام پرمیوم فرصتی عالی برای معرفی کانال شما به مخاطبان جدید و جذب اعضای بیشتر است. به این دلیل که کانال شما سریع بین افراد زیادی دست به دست میشود و بازخورد زیادی خواهید گرفت.

·         ایجاد شور و هیجان: قرعه کشی تلگرام پرمیوم می تواند شور و هیجان را به کانال شما اضافه کند و آن را به مکانی جذاب تر برای دنبال کنندگان تبدیل کند. در این حین می توانید به معرفی کانال خود و پروموت کردن خود در بین ممبر های جدید بپردازید تا ضمن جذب مخاطب جدید بعدا فروش بیشتری را نیز تجربه کنید.

·         تقویت وفاداری: قرعه کشی تلگرام پرمیوم می تواند به تقویت وفاداری اعضای فعلی کانال شما کمک کند. زیرا کانال شما متمایز از بقیه میشود و این در خاطر مخاطب های شما باقی خواهد ماند.

مزایای برای اعضای کانال

·         دریافت اشتراک رایگان تلگرام پرمیوم: برندگان قرعه کشی می توانند از مزایای متعددی که تلگرام پرمیوم ارائه می دهد، به صورت رایگان بهره مند شوند.

·         تجربه ی بهتر تلگرام: با اشتراک تلگرام پرمیوم، کاربران می توانند از امکانات و قابلیت های بیشتری مانند دانلود بدون محدودیت، مخفی کردن چت ها، ترجمه ی پیام ها و سایر امکانات موجود در تلگرام پرمیوم که قبلا در سایت تلگرام پرمیوم به آن اشاره کردیم استفاده کنند.

·         شانس برنده شدن: شرکت در قرعه کشی تلگرام پرمیوم فرصتی برای اعضای کانال است تا شانس خود را برای برنده شدن یک جایزه ارزشمند امتحان کنند.

آموزش فعالسازی قرعه کشی تلگرام پرمیوم با پرداخت ریالی

البته در نظر داشته باشید که برای برگزاری گیو اوی باید برای جوایز مدنظر، مانند اشتراک‌های Premium پرداخت آنها را به صورت کامل انچام دهید. در صورتی که امکان پرداخت بین المللی برای ما ایرانی ها وجود ندارد اما برای انجام این کار می‌توانید از طریق پشتیبانی تلگرام پرمیوم با ما در تماس باشید تا برای شما فعالسازی قرعه کشی تلگرام پرمیوم را انجام دهیم. شما می توانید هنگام ثبت سفارش تمام شرایط مدنظر خود را که در تنظیمات قرعه کشی تلگرام وجود دارد مانند تاریخ و روز و... را اعلام کنید تا ما دقیقا باتوجه به نیاز شما فعالسازی را انجام دهیم.

آیدی پشتیبانی در تلگرام: https://t.me/PremiumTelegram_vip


معرفی قرعه کشی خود در سایر شبکه های اجتماعی

برای قرعه کشی خود بنر گرفیکی طراحی کرده و در صورت امکان با ضبط ویدیو هیجان انگیز زمان قرعه کشی خود را در سایر پلتفرم ها و شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید تا مخاطب های خود را از سایر پلتفرم ها به کانال تلگرام خود هدایت کنید.

ما برای شما راهنمای گام به گام کاملی برای معرفی قرعه کشی خود در سایر شبکه های اجتماعی و جذب مخاطبان جدید به کانال تلگرام خودتان آماده کرده ایم. با انجام این مراحل مخاطبان بیشتری را از سایر پلتفرم ها به کانال تلگرام خود هدایت خواهید کرد و فالوورهای جدیدی جذب خواهید کرد و تعامل را در کانال خود افزایش خواهید داد.

مراحل:

1. طراحی بنرهای گرافیکی جذاب:

·         بنر گرافیکی با کیفیت بالا و طراحی خلاقانه برای قرعه کشی خود طراحی کنید.

·         اطلاعات مهم مانند عنوان قرعه کشی، جوایز، تاریخ و زمان قرعه کشی و نحوه شرکت را به طور واضح در بنرها درج کنید.

·         از رنگ ها و فونت های جذاب استفاده کنید که توجه مخاطبان را جلب کند.

·         یک فراخوان به اقدام (CTA) واضح و قوی مانند "به کانال تلگرام ما بپیوندید!" را در بنرها قرار دهید.

2. ضبط ویدیوهای هیجان انگیز:

·         ویدیو کوتاهی از قرعه کشی خود ضبط کنید که شور و هیجان را به مخاطبان منتقل کند.

·         در ویدیوها جوایز را به نمایش بگذارید و نحوه شرکت در قرعه کشی را توضیح دهید.

·         از موسیقی و جلوه های صوتی جذاب استفاده کنید.

·         ویدیوها را در فرمت های مختلف برای اشتراک گذاری در پلتفرم های مختلف آماده کنید.

3. اشتراک گذاری در سایر شبکه های اجتماعی:

·         بنرهای گرافیکی و ویدیوهای خود را در تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی که در آنها فعال هستید به اشتراک بگذارید.

·         از هشتگ های مرتبط استفاده کنید تا مخاطبان بیشتری را به پست های خود جذب کنید.

·         با فالوورهای خود تعامل داشته باشید و به سوالات آنها در مورد قرعه کشی پاسخ دهید.

·         از اینفلوئنسرها و افراد تاثیرگذار در حوزه ی کاری خود برای تبلیغ قرعه کشی به مخاطبان خود کمک بگیرید.

4. هدایت مخاطبان به کانال تلگرام:

·         در تمام پست ها و ویدیوهای خود لینک کانال تلگرام خود را قرار دهید.

·         از مخاطبان بخواهید که برای شرکت در قرعه کشی به کانال تلگرام شما بپیوندند.

باتشکر از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید و به دقت این مقاله از سایت تلگرام پرمیوم را مطالعه کردید. همانطور که گفته شد هرگونه سوالی در رابطه (فعالسازی قرعه کشی در تلگرام) داشتید از طریق پشتیبانی آنلاین و پشتیبانی تلگرام با ما در تماس باشید.

 

دیدگاه شما

دیدگاه کاربران

مقصود حبیبی
مقصود حبیبی
کاربر سایت
2024-06-17 08:53:51

با عرض سلام خدمت شما بسیار کار جالب و استادانی است و اینطوری همه دنیا مشتری تلگرام می شوند وروز به روز تلگرام اوج خواهد گرفت و کسی هم جلو دارش نیست. به امید موفقیت های بیشتر

راه های ارتباطی با ما

از طریق تلگرام و یا برقراری تماس می‌توانید با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

همواره سعی کرده ایم با ارائه خدمات حرفه ای و مطلوب نظر مشتریان را جلب نماییم

وبسایت تلگرام پرمیوم چیست ؟

تلگرام پریموم یک پلتفرم است که خرید حساب‌های پریمیوم تلگرام را برای کاربران ایرانی آسان می‌کند. ما به عنوان یک واسطه مجاز بین کاربران ایرانی و تلگرام عمل می‌کنیم تا به آنها اجازه دهیم به راحتی از ویژگی‌های پرمیوم تلگرام بهره‌مند شوند

وبسایت تلگرام پرمیوم چگونه کار می‌کند؟

سرویس ما به شما امکان را می‌دهد تا طرح پرمیوم تلگرام را انتخاب کنید، و تنها با وارد کردن نام کاربری و شماره تلفن تلگرام و تایید هویت خود را از طریق OTP (رمز یکبار مصرف) در خواست فعالسازی تلگرام پرمیوم خود را ثبت کنید. ما سپس اشتراک پریمیوم تلگرام را مستقیماً از تلگرام به نمایندگی از شما خریداری می‌کنیم و فرآیندی ساده و ایمن را برای شما ایجاد می‌کنیم.

آیا وبسایت تلگرام پرمیوم از سوی تلگرام مجاز است؟

بله، ما به صورت رسمی از طرف تلگرام به عنوان یک نماینده فروش مجاز حساب‌های پریمیوم تلگرام عمل می‌کنیم. سرویس ما تضمین می‌کند که ارتقاء حساب شما به‌طور مستقیم توسط تلگرام انجام می‌شود.

آیا وبسایت تلگرام پرمیوم قانونی است؟

به طور کامل! سرویس ما در محدوده قوانین محلی و شرایط تلگرام عمل می‌کند. ما یک راه حل قانونی و ایمن برای کاربران ایرانی به منظور دسترسی به ویژگی‌های پرمیوم تلگرام فراهم می‌کنیم.

امنیت وبسایت تلگرام پرمیوم چقدر است؟

ما امنیت اطلاعات و حریم خصوصی کاربران بسیار مهم می‌دانیم و از پروتکل‌های رمزنگاری برای حفاظت از اطلاعات شخصی شما استفاده کرده و هیچ اطلاعات ورودی را ذخیره نمی‌کنیم. تمامی تراکنش‌ّها از طریق درگاه‌های پرداخت امنیتی انجام می‌شود.

روش پرداخت در وب سایت تلگرام پرمیوم به چه صورت می باشد؟

شما به واسطه درگاه پرداخت بانکی می توانید به راحتی و بصورت آنلاین پرداخت خود را انجام داده و اشتراک پرمیوم تلگرام خود را فعال نمایید.

فعال سازی اشتراک پرمیوم چقدر زمان می‌برد؟

فعال سازی اشتراک پرمیوم چقدر زمان می‌برد؟ بلافاصله پس از انجام فرآیند پرداخت درخواست شما ثبت شده و حساب پریمیوم تلگرام در کمتر از یک ساعت ارتقا پیدا می‌کند٬ سپس شما به ویژگی‌های پرمیوم تلگرام دسترسی خواهید داشت.

چگونه می‌توانم با پشتیبانی مشتریان تماس بگیرم؟

برای هرگونه پرسش، نگرانی یا کمک، می‌توانید با تیم پشتیبانی مشتریان ما از طریق گفتگو آنلاین در تماس باشید. ما اینجا هستیم تا به شما در هر سؤالی که دارید کمک کنیم.

آخرین مطالب بلاگ

اخبار ٬ آموزش و ترفند پیرامون شبکه‌های اجتماعی
آموزش چنج نامبر (تغییر شماره) در تلگرام

آموزش چنج نامبر (تغییر شماره) در تلگرام

نویسنده:
دسته‌بندی: اخبار
مجموعه قابلیت‌های خاص برای پروفایل شما با خرید تلگرام پرمیوم

مجموعه قابلیت‌های خاص برای پروفایل شما با خرید تلگرام پرمیوم

نویسنده: محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی: اخبار
تلگرام استارز معرفی شد! انقلابی در خرید خدمات و کالای دیجیتال

تلگرام استارز معرفی شد! انقلابی در خرید خدمات و کالای دیجیتال

نویسنده: محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی: اخبار
قابلیت Giveaway در تلگرام چیست؟ + فعالسازی قرعه کشی با پرداخت تومانی

قابلیت Giveaway در تلگرام چیست؟ + فعالسازی قرعه کشی با پرداخت تومانی

نویسنده: محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی: اخبار