تلگرام بیزینس (تلگرام تجاری) چیست + فعالسازی

نویسنده:محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی:اخبار
انتشار:2024-03-07 12:54
تلگرام بیزینس (تلگرام تجاری) چیست + فعالسازی

 

تلگرام بیزینس راهی برای بهبود ارتباط بین (مشتری ها / کاربران) و کسب و کار شماست به این دلیل که شما با تنظیم حساب تجاری تلگرام ، امکان برقراری ارتباط سریعتر و بهتری با کاربران تون خواهید داشت .

چجوری از تلگرام بیزینس استفاده کنیم؟

تلگرام تجاری یک ابزاربسیار کاربردی  برای افرادی هست که از تلگرام بعنوان یک پل بین خودشون و مشتری ها / کاربران شون استفاده میکنند ، تلگرام بیزینس به شما این امکان رو میده تا نیاز های احتمالی و سوالات احتمالی کاربران تون رو در سریعترین زمان ممکن برطرف کنید ، اما چگونه :

کاربران رو علامت گذاری کنید!

ممکنه بدلیل حجم زیاد پیام های دریافتی ئر تلگرام ، شما قدرت بخاطر سپردن اینکه هر گفتگو در چه زمینه ای بوده نداشته باشید که کاملا طبیعی هست ، با ویژگی برچسب ها در تلگرام ، شما میتونید برای هر گفتگو | یک یا چند برچسب ایجاد کنید و گفتگو هارو بسادگی از همدیگه جدا کنید !

 

ساعت کاری تعریف کنید!

در بخش تنظیمات حساب تجاری تلگرام شما میتونید برای روزهای مختلف هفته ساعت کاری تعریف کنید تا کاربران تون مطلع باشند در چه ساعتی از شبانه روز میتونند با شما ارتباط داشته باشند ، با این سرویس دیگه نیاز به این نیست که توی بیوگرافی تون ساعت کاری رو درج کنید 😊

پاسخ های سریع تنظیم کنید!

ایتمی تحت عنوان پاسخ های سریع Quick Replay  به حساب تجاری تلگرام اضافه شده که بهتون این امکان رو میده پیام هایی که غالبا در گفتگو با کاربران / مشتری ها استفاده میشه رو اضافه کنید تا بتونید هنگام گفتگو بسرعت بهشون دسترسی داشته باشید ، برای استفاده از پاسخ های اماده ایجاد شده کافیه از / در گفتگو استفاده کنید.

 

منشی ایجاد کنید!

پاسخ دادن به گفتگو ها در هر ساعتی از شبانه روز تقریبا یک کار غیر ممکن محسوب میشه ، اما شما با تنظیم منشی در بخش Away Message  میتونید مدیریت کنید که در اوقاتی که شما در دسترس نیستید یا افلاین هستید ، درصورتی که کاربری به شما پیام ارسال کرد چه اتفاقی بیفته و چه پیامی بطور سیستمی براشون ارسال بشه.

 

 

تیک آبی دریافت کنید!

از مهمترین ویژگی های تلگرام پرمیوم برای کاربران ، فعالسازی تیک آبی هست که به شما این امکان رو میده حساب کاربری تون رو بعنوان یک حساب وریفای شده به کاربران / مشتری هاتون نشون بدید و این باعث ایجاد تمایز بین شما و بقیه افراد در تلگرام خواهد شد.

 

پست و استوری آپلود کنید!

با سرویس تجاری تلگرام شما میتونید پست ها وا استوری های اپلود شده تون رو در پروفایل تون به نمایش بزارید و یک کاتالوگ از لیست سرویس هاتون به کاربران / مشتری ها ارائه بدید.

 

چطور تلگرام بیزینس رو فعال کنیم؟

 

طبق اعلام تلگرام  درحال حاظر سرویس تجاری تلگرام بطور پیشفرض با خرید تلگرام پرمیوم فعال خواهد شد و شما با خرید تلگرام پرمیوم علاوه بر امکانات تلگرام پرمیوم ، به ویژگی های حساب تجاری تلگرام هم دسترسی خواهید داشت.

دیدگاه شما

دیدگاه کاربران

راه های ارتباطی با ما

از طریق تلگرام و یا برقراری تماس می‌توانید با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

همواره سعی کرده ایم با ارائه خدمات حرفه ای و مطلوب نظر مشتریان را جلب نماییم

وبسایت تلگرام پرمیوم چیست ؟

تلگرام پریموم یک پلتفرم است که خرید حساب‌های پریمیوم تلگرام را برای کاربران ایرانی آسان می‌کند. ما به عنوان یک واسطه مجاز بین کاربران ایرانی و تلگرام عمل می‌کنیم تا به آنها اجازه دهیم به راحتی از ویژگی‌های پرمیوم تلگرام بهره‌مند شوند

وبسایت تلگرام پرمیوم چگونه کار می‌کند؟

سرویس ما به شما امکان را می‌دهد تا طرح پرمیوم تلگرام را انتخاب کنید، و تنها با وارد کردن نام کاربری و شماره تلفن تلگرام و تایید هویت خود را از طریق OTP (رمز یکبار مصرف) در خواست فعالسازی تلگرام پرمیوم خود را ثبت کنید. ما سپس اشتراک پریمیوم تلگرام را مستقیماً از تلگرام به نمایندگی از شما خریداری می‌کنیم و فرآیندی ساده و ایمن را برای شما ایجاد می‌کنیم.

آیا وبسایت تلگرام پرمیوم از سوی تلگرام مجاز است؟

بله، ما به صورت رسمی از طرف تلگرام به عنوان یک نماینده فروش مجاز حساب‌های پریمیوم تلگرام عمل می‌کنیم. سرویس ما تضمین می‌کند که ارتقاء حساب شما به‌طور مستقیم توسط تلگرام انجام می‌شود.

آیا وبسایت تلگرام پرمیوم قانونی است؟

به طور کامل! سرویس ما در محدوده قوانین محلی و شرایط تلگرام عمل می‌کند. ما یک راه حل قانونی و ایمن برای کاربران ایرانی به منظور دسترسی به ویژگی‌های پرمیوم تلگرام فراهم می‌کنیم.

امنیت وبسایت تلگرام پرمیوم چقدر است؟

ما امنیت اطلاعات و حریم خصوصی کاربران بسیار مهم می‌دانیم و از پروتکل‌های رمزنگاری برای حفاظت از اطلاعات شخصی شما استفاده کرده و هیچ اطلاعات ورودی را ذخیره نمی‌کنیم. تمامی تراکنش‌ّها از طریق درگاه‌های پرداخت امنیتی انجام می‌شود.

روش پرداخت در وب سایت تلگرام پرمیوم به چه صورت می باشد؟

شما به واسطه درگاه پرداخت بانکی می توانید به راحتی و بصورت آنلاین پرداخت خود را انجام داده و اشتراک پرمیوم تلگرام خود را فعال نمایید.

فعال سازی اشتراک پرمیوم چقدر زمان می‌برد؟

فعال سازی اشتراک پرمیوم چقدر زمان می‌برد؟ بلافاصله پس از انجام فرآیند پرداخت درخواست شما ثبت شده و حساب پریمیوم تلگرام در کمتر از یک ساعت ارتقا پیدا می‌کند٬ سپس شما به ویژگی‌های پرمیوم تلگرام دسترسی خواهید داشت.

چگونه می‌توانم با پشتیبانی مشتریان تماس بگیرم؟

برای هرگونه پرسش، نگرانی یا کمک، می‌توانید با تیم پشتیبانی مشتریان ما از طریق گفتگو آنلاین در تماس باشید. ما اینجا هستیم تا به شما در هر سؤالی که دارید کمک کنیم.

آخرین مطالب بلاگ

اخبار ٬ آموزش و ترفند پیرامون شبکه‌های اجتماعی
نات کوین (ارز محبوب تلگرام) چیست + آموزش خرید و فروش

نات کوین (ارز محبوب تلگرام) چیست + آموزش خرید و فروش

نویسنده: محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی: اخبار
تلگرام بیزینس (تلگرام تجاری) چیست + فعالسازی

تلگرام بیزینس (تلگرام تجاری) چیست + فعالسازی

نویسنده: محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی: اخبار
افزایش امنیت حساب تلگرام

افزایش امنیت حساب تلگرام

نویسنده: محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی: اخبار
آموزش رفع ریپورت و دلیل ریپورت شدن در تلگرام در سه سوت

آموزش رفع ریپورت و دلیل ریپورت شدن در تلگرام در سه سوت

نویسنده: محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی: اخبار