آموزش رفع ریپورت و دلیل ریپورت شدن در تلگرام در سه سوت

نویسنده:محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی:اخبار
انتشار:2024-01-31 18:17
آموزش رفع ریپورت و دلیل ریپورت شدن در تلگرام در سه سوت

آموزش رفع ریپورت و دلیل ریپورت شدن در تلگرام

ریپورت شدن در تلگرام به معنای ارسال گزارش یا شکایت درباره یک حساب کاربری می‎باشد که ممکن است محتوای نامناسب یا مخالف قوانین و مقررات تلگرام داشته باشد. این امر می‌تواند منجر به محدود شدن دسترسی به حساب کاربری یا حتی مسدود شدن آن گردد.

بصورت کلی دلایل متعددی وجود دارند که حساب کاربری شما در تلگرام محدود می‎گردد از جمله: 1. ارائه محتوای نامناسب (حاوی خشونت، تهدید یا مزاحمت‏های جنسی) در این شبکه 2. تلاش برای تقلب یا کلاهبرداری از دیگران 3. استفاده از نام یا عکس جعلی و ... .

در این محتوا قصد داریم همراه شما به آموزش رفع ریپورت و دلیل ریپورت شدن در تلگرام بپردازیم تا بتوانید با خاطری آسوده از این شبکه مجازی استفاده نمایید. همراه ما باشید.

دلیل ریپورت شدن در تلگرام چیست و چرا این عمل صورت می‎گیرد؟

 

دلیل ریپورت شدن در تلگرام چیست و چرا این عمل صورت می‎گیرد؟

همانطور که پیشتر هم گفته شد، ریپورت شدن در تلگرام به دلایل متعددی صورت می‎گیرد. زمانی که اکانت شما در تلگرام ریپورت می‎شود، شما نمی‎توانید به افراد ناشناس پیام ارسال نمایید و صرفا قادر خواهید بود به مخاطبین خود پیام بدهید. این مشکل زمانی اتفاقی می‏افتد که چند نفر شما را به عنوان مزاحم شناسایی نمایند و به تلگرام گزارش دهند.

 در چنین شرایطی تلگرام، محدودیتهایی برای اکانت شما اعمال می‎کند که یکی از آن‎ها عدم توانایی ارسال پیام به کاربران ناشناس است. در مبحث آموزش رفع ریپورت و دلیل ریپورت شدن در تلگرام، بیان می‏کنیم ریپورت شدن اکانت تلگرام عموما به دلایل زیر صورت می‎گیرد:

  • ارسال پیامهایی که محتواهای آن‎ها به نوعی به مسائل جنسی، خشونت یا ترویج مصرف مواد مخدر اشاره دارند.
  • استفاده از استیکرهایی که با قوانین تلگرام سازگاری ندارند.
  • ارسال بیش از حد پیام‏های تبلیغاتی به PV افراد
  • اضافه نمودن افراد به گروه‎ها یا کانال‎ها بدون آنکه از آن‎ها اجازه بگیرید.
  • استفاده از نسخه‎های غیررسمی تلگرام مانند موبوگرام و انواع تلگرام‏های ایرانی
  • عضویت در گروه‎ها یا کانال‏های غیراخلاقی
  • فوروارد کردن پیام‎هایی که حاوی لینک مخرب هستند.
  • گرفتار شدن در دام افراد یا گروه‏هایی که شما را به کانال‎ها یا گروه‏ها اضافه می‎کنند و سپس شما را حذف می‎نمایند.
  • استفاده از حالت Last seen recently به مدت زیاد
  • ارسال بیش از 100 پیام در طول روز به pv افراد

 

البته گاها مشاهده شده علت اصلی spam شدن اکانت شما، وجود باگ در این شبکه مجازی است. باید افزود وجود باگ در این سیستم آنقدر کم پیش می‏آید که می‎توان از آن صرفه نظر کرد.

آموزش رفع ریپورت تلگرام با چندین روش

 

آموزش رفع ریپورت تلگرام با چندین روش

در قسمت بعدی مبحث آموزش رفع ریپورت و دلیل ریپورت شدن در تلگرام، با ما همراه باشید تا با روش‎های رفع ریپورت آشنا شوید. چنانچه به هر علتی دچار spam شدید، می‎توانید از طریق روش‏هایی که در ادامه توضیح خواهیم داد جهت رفع محدودیت اقدامات لازم را انجام دهید.

  1. استفاده از spam Info Bot

در این روش، از ربات اسپم تلگرام برای لغو محدودیت کمک می‎گیرید. برای این کار لازم است ابتدا در قسمت جستجو تلگرام، عبارت spambot@ را جستجو نمایید. پس از آن باید گزینه start  را بفشارید تا فعالیت ربات آغاز گردد. در این قسمت با ارائه پیامی به شما گزارش می‎شود که شما به عنوان یک کاربر متخلف گزارش شده‎اید. شما می‎توانید گزینه  This is a mistakeرا بفشارید تا بیان کنید این عمل به اشتباه انجام گشته است. در گزارش بعدی بیان می‎گردد شما قادر هستید شکایت خود را ثبت نمایید که می‎توانید گزینه yes را انتخاب کنید.

در پیام بعدی ربات تلگرام از شما می‎پرسد که آیا محتوای غیرمجاز برای اشخاص ارسال کرده‎اید؟ که باید گزینهNo! Never did that!  را بفشارید. پس از گذشت این مراحل، ربات تلگرام از شما می‎خواهد متنی برای پشتیبانی تلگرام بنویسید و مشکل پیش آمده را توضیح دهید. در نهایت این مراحل پشتیبانی تلگرام پیام و خواسته شما را بررسی کرده و پس از گذشت 24 ساعت در صورت امکان، نسبت به رفع ریپورت شما اقدام خواهد کرد.

ارسال ایمیل

  1. ارسال ایمیل به آدرس [email protected]

شما میتوانید جهت رفع ریپورت از طریق ارسال ایمیل به آدرس [email protected] اقدام کنید. برای ارسال درخواست، در موضوع ایمیل "spam" را انتخاب کنید و در متن، توضیحات دقیقی ارائه دهید. می‌توانید شماره تلفن و نام حساب خود را نیز درج کنید. این روش می‌تواند به شما کمک کند تا در کمترین زمان ممکن از شر مشکل ریپورت خارج شوید.

  1. ارتباط گرفتن با پشتیبان به کمک اپلیکیشن

این روش نیز یک روش دیگر برای خروج از وضعیت ریپورت در تلگرام است که می‌تواند موثر باشد. با این راهکار، شما می‌توانید از طریق بخش "پرسش و پاسخ" در تنظیمات تلگرام با اپراتور ارتباط بگیرید و درخواست رفع ریپورت خود را ارائه کنید. این روش می‌تواند سریع‌تر از ارسال ایمیل باشد و به شما کمک می‎کند در کمترین زمان ممکن از وضعیت ریپورت خارج شوید.

خوب است بدانید روشهای بیان شده صرفا بخش کوچکی از مواردی هستند که شما می‎توانید با استفاده از آن‏ها جهت رفع ریپورت اقدام نمایید. موارد بیان شده مورد تایید برنامه نویسان و پشتیبانان تلگرام هستند.

جمع بندی

در پایان خوب است بدانید تلگرام صرفا یکبار کاربران خود را از حالت spam خارج می‏کند و چنانچه برای بار دوم دچار این حالت گردید، برای همیشه محدود خواهید شد. در این محتوا ما به موضوع آموزش رفع ریپورت و دلیل ریپورت شدن در تلگرام پرداختیم و نکاتی را پیرامون این مبحث بیان نمودیم. به عنوان نکته آخر بیان می‎کنیم، شما می‎توانید برای تهیه انواع اشتراک اکانت تلگرام پرمیوم روی کمک مجموعه ما حساب باز کنید.

دیدگاه شما

دیدگاه کاربران

راه های ارتباطی با ما

از طریق تلگرام و یا برقراری تماس می‌توانید با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

همواره سعی کرده ایم با ارائه خدمات حرفه ای و مطلوب نظر مشتریان را جلب نماییم

وبسایت تلگرام پرمیوم چیست ؟

تلگرام پریموم یک پلتفرم است که خرید حساب‌های پریمیوم تلگرام را برای کاربران ایرانی آسان می‌کند. ما به عنوان یک واسطه مجاز بین کاربران ایرانی و تلگرام عمل می‌کنیم تا به آنها اجازه دهیم به راحتی از ویژگی‌های پرمیوم تلگرام بهره‌مند شوند

وبسایت تلگرام پرمیوم چگونه کار می‌کند؟

سرویس ما به شما امکان را می‌دهد تا طرح پرمیوم تلگرام را انتخاب کنید، و تنها با وارد کردن نام کاربری و شماره تلفن تلگرام و تایید هویت خود را از طریق OTP (رمز یکبار مصرف) در خواست فعالسازی تلگرام پرمیوم خود را ثبت کنید. ما سپس اشتراک پریمیوم تلگرام را مستقیماً از تلگرام به نمایندگی از شما خریداری می‌کنیم و فرآیندی ساده و ایمن را برای شما ایجاد می‌کنیم.

آیا وبسایت تلگرام پرمیوم از سوی تلگرام مجاز است؟

بله، ما به صورت رسمی از طرف تلگرام به عنوان یک نماینده فروش مجاز حساب‌های پریمیوم تلگرام عمل می‌کنیم. سرویس ما تضمین می‌کند که ارتقاء حساب شما به‌طور مستقیم توسط تلگرام انجام می‌شود.

آیا وبسایت تلگرام پرمیوم قانونی است؟

به طور کامل! سرویس ما در محدوده قوانین محلی و شرایط تلگرام عمل می‌کند. ما یک راه حل قانونی و ایمن برای کاربران ایرانی به منظور دسترسی به ویژگی‌های پرمیوم تلگرام فراهم می‌کنیم.

امنیت وبسایت تلگرام پرمیوم چقدر است؟

ما امنیت اطلاعات و حریم خصوصی کاربران بسیار مهم می‌دانیم و از پروتکل‌های رمزنگاری برای حفاظت از اطلاعات شخصی شما استفاده کرده و هیچ اطلاعات ورودی را ذخیره نمی‌کنیم. تمامی تراکنش‌ّها از طریق درگاه‌های پرداخت امنیتی انجام می‌شود.

روش پرداخت در وب سایت تلگرام پرمیوم به چه صورت می باشد؟

شما به واسطه درگاه پرداخت بانکی می توانید به راحتی و بصورت آنلاین پرداخت خود را انجام داده و اشتراک پرمیوم تلگرام خود را فعال نمایید.

فعال سازی اشتراک پرمیوم چقدر زمان می‌برد؟

فعال سازی اشتراک پرمیوم چقدر زمان می‌برد؟ بلافاصله پس از انجام فرآیند پرداخت درخواست شما ثبت شده و حساب پریمیوم تلگرام در کمتر از یک ساعت ارتقا پیدا می‌کند٬ سپس شما به ویژگی‌های پرمیوم تلگرام دسترسی خواهید داشت.

چگونه می‌توانم با پشتیبانی مشتریان تماس بگیرم؟

برای هرگونه پرسش، نگرانی یا کمک، می‌توانید با تیم پشتیبانی مشتریان ما از طریق گفتگو آنلاین در تماس باشید. ما اینجا هستیم تا به شما در هر سؤالی که دارید کمک کنیم.

آخرین مطالب بلاگ

اخبار ٬ آموزش و ترفند پیرامون شبکه‌های اجتماعی
نات کوین (ارز محبوب تلگرام) چیست + آموزش خرید و فروش

نات کوین (ارز محبوب تلگرام) چیست + آموزش خرید و فروش

نویسنده: محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی: اخبار
تلگرام بیزینس (تلگرام تجاری) چیست + فعالسازی

تلگرام بیزینس (تلگرام تجاری) چیست + فعالسازی

نویسنده: محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی: اخبار
افزایش امنیت حساب تلگرام

افزایش امنیت حساب تلگرام

نویسنده: محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی: اخبار
آموزش رفع ریپورت و دلیل ریپورت شدن در تلگرام در سه سوت

آموزش رفع ریپورت و دلیل ریپورت شدن در تلگرام در سه سوت

نویسنده: محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی: اخبار