تلگرام استارز معرفی شد! انقلابی در خرید خدمات و کالای دیجیتال

نویسنده:محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی:اخبار
انتشار:2024-06-07 21:22
تلگرام استارز معرفی شد! انقلابی در خرید خدمات و کالای دیجیتال

ارز اختصاصی تلگرام

استارز، واحد پول درون برنامه‌ای تلگرام، با استفاده از ارزهای رایج (مانند دلار، یورو و غیره)  در سراسر دنیا قابل خریداری است. این خرید می‌تواند از طریق پرداخت درون برنامه‌ای در iOS، اندروید و یا حتی مستقیماً داخل تلگرام انجام شود. یعنی بات‌ها و مینی‌اپ‌های داخلیِ تلگرام می‌توانند خدمات و کالاهای دیجیتالی را به کاربران بفروشند و کسب درآمد کنند. این فرصت درآمد زایی جدیدی از سمت تلگرام است اما از آنجا که متاسفانه کاربران ایرانی به پرداخت های بین المللی دسترسی ندارند به لطف وبسایت تلگرام پرمیوم امکان خرید تلگرام استارز با پرداخت ریالی نیز مسیر شده است. در ادامه بیشتر به این قابلیت تلگرام که در آپدیت جدید خود به تاریخ ۶ ژوئن ۲۰۲۳ منتشر شده اشاره خواهیم کرد.

خرید محصولات دیجیتال با تلگرام استارز

کاربران می‌توانند از تلگرام استارز به عنوان واحد پولی دیجیتال برای خرید طیف گسترده‌ای از محصولات دیجیتال بهره‌مند شوند. این محصولات شامل کتاب‌های الکترونیکی، دوره‌های آنلاین، آیتم‌های بازی و موارد دیگر می‌شود. علاوه بر موارد ذکر شده، ستاره‌ها می‌توانند برای خرید انواع دیگری از محصولات دیجیتال نیز استفاده شوند. این موارد می‌توانند شامل نرم‌افزارهای کاربردی، اشتراک‌های ماهیانه خدمات آنلاین، موسیقی، فیلم‌ها و سریال‌ها، و حتی مقالات علمی و پژوهشی باشند.

ستاره‌های تلگرام یا تلگرام استارز نویدبخش تحولی بزرگ در نحوه پرداخت برای کالاها و خدمات دیجیتال در اکوسیستم تلگرام هستند. این قابلیت جدید، تجربه کاربری را به طور قابل توجهی ارتقا داده و به نفع کاربران، توسعه‌دهندگان و صاحبان کسب و کار در تلگرام خواهد بود. البته که این قابلیت به تازگی عرضه شده است و تلگرام اعلام کرده است در آینده نزدیک این ویژگی بهبود خواهد یافت و امکانات جدید تری نیز به آن افزوده خواهد شد.

نحوه نقد کردن درآمد های حاصل از تلگرام استارز

طبق گفته‌های مدیرعامل تلگرام، توسعه‌دهندگان مینی‌اپ می‌توانند درآمد حاصل از ستاره‌های تلگرام را از طریق پلتفرم فرگمنت و تون‌کوین نقد کنند. اگر با پلتفرم فرگمنت آشنایی ندارید باید بدانید که صرافی غیرمتمرکز تلگرام است که برای خرید و فروش آیدی‌ و شماره‌ مجازی تلگرام استفاده میشود که در حال حاضر امکانات بیشتری نیز به آن افزوده شده است به صورتی که کاربران می توانند از این پلتفرم اقدام به خرید تلگرام پرمیوم؛ تبلیغ در تلگرام و به تازگی برای نقد کردن درآمد تلگرام استارز استفاده کرد.

آینده درخشان ستاره‌های تلگرام

ستاره‌های تلگرام یا همان تلگرام استارز که به تازگی معرفی شده‌اند، گامی نو در جهت تسهیل پرداخت‌ و کسب درآمد در اکوسیستم تلگرام هستند و این تازه آغاز ماجراست. در به‌روزرسانی‌های آینده، شاهد ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید و هیجان‌انگیزی برای ستاره‌ها خواهیم بود که تجربه کاربران و توسعه‌دهندگان را به طور قابل توجهی ارتقا خواهند داد. یکی از این قابلیت های جدید که در آینده افزوده خواهد شد سیستم حمایت مالی یا دونیت برای تولیدکنندگان محتوا خواهد بود. البته در حال حاضر روش های دیگری نیز برای حمایت از کانتنت کریتور ها نیز وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

بوست کانال تلگرام روشی برای حمایت از تولیدکنندگان محتوا

حمایت مالی یا دونیت کردن به پدیده‌‌‌ای در دنیای دیجیتال است که به واسطه آن، مخاطبان می‌توانند به صورت داوطلبانه به تولیدکنندگان محتوای مورد علاقه خود کمک مالی کرده و از این طریق از آنها قدردانی و حمایت کنند. این روش که در پلتفرم‌های مختلفی مانند وبسایت‌های شخصی، پلتفرم‌های مخصوص حمایت مالی و همچنین بوست کانال‌ تلگرام رواج یافته، به خالقان محتوا انگیزه می‌دهد تا با تلاش و خلاقیت بیشتر، به تولید محتوای باکیفیت و ارزشمند ادامه دهند.

روش‌های مختلفی برای حمایت مالی از تولیدکنندگان محتوا وجود دارد که در ادامه به برخی از متداول‌ترین آنها اشاره می‌کنیم:

·         حمایت مالی مستقیم: در این روش، شما می‌توانید به صورت مستقیم و از طریق درگاه‌های بانکی یا پلتفرم‌های واسطه، مبلغی را به عنوان کمک مالی به تولیدکننده محتوای مورد علاقه خود ارسال کنید.

·         خرید محصولات یا خدمات: برخی از تولیدکنندگان محتوا، در کنار فعالیت اصلی خود، اقدام به تولید و فروش محصولات یا خدماتی مرتبط با حوزه فعالیت خود می‌کنند. با خرید این محصولات یا خدمات، شما می‌توانید از آنها حمایت مالی کرده و به طور همزمان از مزایای آن نیز بهره‌مند شوید.

·         بوست کردن کانال تلگرام:  شاید برای شما سوال ایجاد شود که چگونه می توان از این روش حمایت کرد؟ کاربرانی در تلگرام که پرمیوم خریداری کرده اند. می توانند تا حداکثر ۴ بوست به کانال های تلگرام اهدا کنند. این بوست ها باعث میشود کانال تلگرام در هر مرحله با تعداد مشخصی بوست قابلیت های مختلفی برای آن کانال باز کند تا بتواند بیشتر و بهتر فعالیت کرده و دیده شود. یکی از آن قابلیت ها امکان استوری گذاشتن برای کانال تلگرام است. به این صورت شما می توانید بوست اکانت خود را به کانال مورد نظر خود داده و از آن حمایت کنید.

البته شایان ذکر است که روش های مختلفی در حال حاضر وجود دارد که یکی از آنها بوست کانال تلگرام است که به آن اشاره کردیم همچین از قرعه کشی تلگرام نیز می توان به همین منظور اسفاده کرد که طبیعتا در این متن کوتاه نمیتوانم ببشتر به آن اشاره کنیم که در حوصله شما نیز خارج است اما در این رابطه با قرعه کشی تلگرام در وبسایت تلگرام پرمیوم بیشتر توضیح داده ایم.

جمع بندی

تلگرام در آپدیت جدید خود، سیستم پرداخت جدیدی به نام "تلگرام استارز" را معرفی کرده است. با استفاده از این سیستم، کاربران می‌توانند خریدهای درون برنامه‌ای را در هر دو دستگاه iOS و اندروید انجام دهند.

مزایای تلگرام استارز:

·         خرید محصولات دیجیتال: کاربران می‌توانند از تلگرام استارز برای خرید طیف گسترده‌ای از محصولات دیجیتال مانند کتاب‌های الکترونیکی، دوره‌های آنلاین، آیتم‌های بازی و موارد دیگر استفاده کنند.

·         حمایت از تولیدکنندگان محتوا: کاربران می‌توانند با استفاده از تلگرام استارز به تولیدکنندگان محتوای مورد علاقه خود کمک مالی کنند.

·         کسب درآمد برای توسعه‌دهندگان: توسعه‌دهندگان مینی‌اپ می‌توانند از طریق فروش محصولات و خدمات خود با استفاده از تلگرام استارز، کسب درآمد کنند.

·         مطابقت با سیاست‌های اپل و گوگل: تلگرام استارز با جدیدترین سیاست‌های اپل و گوگل در زمینه‌ی فروش کالاهای دیجیتالی مطابقت دارد.

نحوه خرید تلگرام استارز:

·         پرداخت درون برنامه‌ای: کاربران می‌توانند تلگرام استارز را از طریق پرداخت درون برنامه‌ای در iOS و اندروید خریداری کنند.

·         وبسایت تلگرام پرمیوم: کاربران ایرانی می‌توانند با استفاده از وبسایت تلگرام پرمیوم، تلگرام استارز را با پرداخت ریالی خریداری کنند.

نحوه نقد کردن درآمد حاصل از تلگرام استارز:

·         وبسایت تلگرام پرمیوم: توسعه‌دهندگان مینی‌اپ می‌توانند درآمد حاصل از تلگرام استارز را از طریق وبسایت تلگرام پرمیوم و تون‌کوین نقد کنند.

دیدگاه شما

دیدگاه کاربران

راه های ارتباطی با ما

از طریق تلگرام و یا برقراری تماس می‌توانید با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

همواره سعی کرده ایم با ارائه خدمات حرفه ای و مطلوب نظر مشتریان را جلب نماییم

وبسایت تلگرام پرمیوم چیست ؟

تلگرام پریموم یک پلتفرم است که خرید حساب‌های پریمیوم تلگرام را برای کاربران ایرانی آسان می‌کند. ما به عنوان یک واسطه مجاز بین کاربران ایرانی و تلگرام عمل می‌کنیم تا به آنها اجازه دهیم به راحتی از ویژگی‌های پرمیوم تلگرام بهره‌مند شوند

وبسایت تلگرام پرمیوم چگونه کار می‌کند؟

سرویس ما به شما امکان را می‌دهد تا طرح پرمیوم تلگرام را انتخاب کنید، و تنها با وارد کردن نام کاربری و شماره تلفن تلگرام و تایید هویت خود را از طریق OTP (رمز یکبار مصرف) در خواست فعالسازی تلگرام پرمیوم خود را ثبت کنید. ما سپس اشتراک پریمیوم تلگرام را مستقیماً از تلگرام به نمایندگی از شما خریداری می‌کنیم و فرآیندی ساده و ایمن را برای شما ایجاد می‌کنیم.

آیا وبسایت تلگرام پرمیوم از سوی تلگرام مجاز است؟

بله، ما به صورت رسمی از طرف تلگرام به عنوان یک نماینده فروش مجاز حساب‌های پریمیوم تلگرام عمل می‌کنیم. سرویس ما تضمین می‌کند که ارتقاء حساب شما به‌طور مستقیم توسط تلگرام انجام می‌شود.

آیا وبسایت تلگرام پرمیوم قانونی است؟

به طور کامل! سرویس ما در محدوده قوانین محلی و شرایط تلگرام عمل می‌کند. ما یک راه حل قانونی و ایمن برای کاربران ایرانی به منظور دسترسی به ویژگی‌های پرمیوم تلگرام فراهم می‌کنیم.

امنیت وبسایت تلگرام پرمیوم چقدر است؟

ما امنیت اطلاعات و حریم خصوصی کاربران بسیار مهم می‌دانیم و از پروتکل‌های رمزنگاری برای حفاظت از اطلاعات شخصی شما استفاده کرده و هیچ اطلاعات ورودی را ذخیره نمی‌کنیم. تمامی تراکنش‌ّها از طریق درگاه‌های پرداخت امنیتی انجام می‌شود.

روش پرداخت در وب سایت تلگرام پرمیوم به چه صورت می باشد؟

شما به واسطه درگاه پرداخت بانکی می توانید به راحتی و بصورت آنلاین پرداخت خود را انجام داده و اشتراک پرمیوم تلگرام خود را فعال نمایید.

فعال سازی اشتراک پرمیوم چقدر زمان می‌برد؟

فعال سازی اشتراک پرمیوم چقدر زمان می‌برد؟ بلافاصله پس از انجام فرآیند پرداخت درخواست شما ثبت شده و حساب پریمیوم تلگرام در کمتر از یک ساعت ارتقا پیدا می‌کند٬ سپس شما به ویژگی‌های پرمیوم تلگرام دسترسی خواهید داشت.

چگونه می‌توانم با پشتیبانی مشتریان تماس بگیرم؟

برای هرگونه پرسش، نگرانی یا کمک، می‌توانید با تیم پشتیبانی مشتریان ما از طریق گفتگو آنلاین در تماس باشید. ما اینجا هستیم تا به شما در هر سؤالی که دارید کمک کنیم.

آخرین مطالب بلاگ

اخبار ٬ آموزش و ترفند پیرامون شبکه‌های اجتماعی
آموزش چنج نامبر (تغییر شماره) در تلگرام

آموزش چنج نامبر (تغییر شماره) در تلگرام

نویسنده:
دسته‌بندی: اخبار
مجموعه قابلیت‌های خاص برای پروفایل شما با خرید تلگرام پرمیوم

مجموعه قابلیت‌های خاص برای پروفایل شما با خرید تلگرام پرمیوم

نویسنده: محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی: اخبار
تلگرام استارز معرفی شد! انقلابی در خرید خدمات و کالای دیجیتال

تلگرام استارز معرفی شد! انقلابی در خرید خدمات و کالای دیجیتال

نویسنده: محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی: اخبار
قابلیت Giveaway در تلگرام چیست؟ + فعالسازی قرعه کشی با پرداخت تومانی

قابلیت Giveaway در تلگرام چیست؟ + فعالسازی قرعه کشی با پرداخت تومانی

نویسنده: محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی: اخبار