افزایش امنیت حساب تلگرام

نویسنده:محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی:اخبار
انتشار:2024-02-03 14:40
افزایش امنیت حساب تلگرام

معرفی چند روش جهت افزایش امنیت حساب تلگرام

تلگرام یک اپلیکیشن محبوب بوده که مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است. یکی از مسائل پربحث این روزهای تلگرام، امنیت اکانت کاربران آن میباشد. بدون شک استفاده از این شبکه مجازی زمانی معنی پیدا میکند که امنیت کاربران آن زیر سوال نرود و اطلاعات شخصی آن‏ها فاش نگردد. خوب است بدانید تلگرام به شخصی که بتواند آن را کرک نماید، 300 هزار دلار پاداش میدهد.

 شاید بتوان ادعا کرد امنیت بالای این شبکه سبب شده که تاکنون هیچ شخصی نتوانسته آن را هک نماید. تخمین زده شده تلگرام در حدود 50 میلیون یوزر ایرانی دارد. با توجه به این آمار قابل توجه، لازم دیدیم راه‏هایی را برای افزایش امنیت تلگرام مرور کنیم. مشخصا توجه به راههای پیشنهادی سبب میشود اکانتهای شما با امنیت بیشتری فعال بمانند. همراه ما باشید.

معرفی چند روش جهت افزایش امنیت حساب تلگرام

 

برای افزایش امنیت، روی اپلیکیشن رمزگذاری کنید

بدین منظور میتوانید اپلیکیشن تلگرام را باز کنید و وارد بخشSetting  شوید. در این قسمت گزینهprivacy and Security را بیابید و روی آن ضربه بزنید. گزینه Passcode luck پیش روی شما قرار خواهد گرفت که می‏توانید در آنجا رمز مدنظرتان را وارد نمایید. با این تنظیمات، رمزگذاری تلگرام شما به پایان رسید.

 اگر دقت کنید متوجه میشوید آیکون قفل بالای صفحه نمایش تلگرام نشان داده میشود. شما میتوانید بصورت دستی و یا خودکار تلگرام خود را قفل نمایید. برای تنظیم قفل بصورت دستی، میتوانید روی آیکون قفل نمایشگر ضربه بزنید. چنانچه میخواهید محتاط‏تر عمل کنید کافیست قفل نمودن بصورت خودکار را انتخاب کنید. برای این منظور در قسمت Password luck  گزینه  Auto luckرا انتخاب نموده و فاصله زمانی مد نظرتان را لحاظ کنید. تلگرام پس از گذشت مدت زمان تعیین شده، به طور خودکار قفل میگردد.

مدیریت اکانت تلگرام با کمک Active sessions

با کمک Active sessions می‏توانید متوجه شوید در حال حاضر کدام دستگاهها به اکانت شما متصل هستند. برای حذف نشست‏های فعال ناخواسته کافی است روی دستگاهی که میخواهید از آن خارج شوید، ضربه بزنید. برای خارج شدن از تمامی دستگاهها به جز دستگاهی که در حال حاضر با آن آنلاین هستید، میتوانید روی گزینه   Terminate All Other Sessions کلیک نمایید.

توجه: برای پیدا کردن گزینه Active sessions، وارد  settingبرنامه شوید.

فعال سازی تایید دو مرحلهای یا همان two–step verification

 

فعال سازی تایید دو مرحلهای یا همان two–step verification

یکی دیگر از راههایی که به شما کمک میکند امنیت تلگرام را بالا ببرید، فعال سازی تایید دو مرحلهای است. برای این منظور از بخش Setting برنامه، گزینه Privacy and Security را بیابید و روی گزینه Two-step verification  ضربه بزنید. سپس از طریق گزینه set additional password یک رمز برای حساب خود تعیین نمایید. توصیه می‏کنیم حتما برای بازیابی رمز عبور خود یک ایمیل وارد نمایید تا در صورت فراموشی رمز عبور بتوانید از طریق ایمیل وارد شده اقدام کنید.

برای این امر، روی عبارت Hint ضربه بزنید و در مرحله بعد ایمیل مد نظرتان را وارد نمایید. سپس وارد فضای ایمیل خود شوید و ایمیل دریافتی از سوی تلگرام را تایید کنید. در پایان این مراحل تایید دو مرحله‏ای اکانت شما فعال می‏گردد.

اگر بخواهیم توضیحاتی در خصوص تایید دو مرحله‏ای ارائه دهیم باید بیان کنیم چنانچه شخص دیگری یا خودتان تصمیم داشته باشید مجددا وارد اکانت تلگرام شوید، باید علاوه بر کد دریافتی از سمت تلگرام، رمز عبور تنظیم شده خود را نیز وارد نماید.

3 روش بیان شده مهم‏ترین روش‏های ذکر شده برای افزایش امنیت تلگرام است که می‏توانید از هریک از آن‏ها یا مجموع آن‏ها برای افزایش امنیت اکانت خود بهره ببرید. در ادامه نکاتی بیان می‏گردد که توجه به آن‏ها می‏تواند امکان بروز مشکل را به حداقل برساند.

روی هر لینکی کلیک نکنید

روزانه هزاران لینک در شبکه‏های مجازی ارسال و دریافت می‏شوند اما این به آن معنی نیست که تمامی آن‏ها کاملا ایمن بوده و برای اکانت شما مشکلی ایجاد نمی‏کنند. برای جلوگیری از پیشامدهای احتمالی برای امنیت تلگرام، توصیه می‏کنیم هر لینکی را باز نکنید.

از عضویت در هر کانال یا گروه خودداری کنید

 

از عضویت در هر کانال یا گروهی خودداری کنید

احتمالا برایتان پیش آمده بدون آن که بخواهید عضو کانال یا گروه‏های ناشناخته شوید. بهتر است برای افزایش امنیت تلگرام خود از عضویت در گروه‏هایی که هدف تشکیل آن‏ها را نمیدانید پرهیز نمایید. شما می‏توانید به بخش تنظیمات اکانت خود رفته و گزینه privacy and security را پیدا نمایید. در این قسمت groups and channels را بیابید و روی عبارت who can add me by section کلیک کنید. با انتخاب گزینه my contacts مشخص می‏کنید فقط مخاطبانتان حق دارند شما را به کانالها یا گروه‏ها اضافه نمایند.

جمع بندی

اگر از اکانت خود خارج شده‏اید و تصمیم دارید مجددا وارد آن شوید، برای ورود لازم است از سوی تلگرام کد ورود دریافت نمایید. خوب است بدانید به دلیل وجود تحریم‏ها روی اکانت‏های تلگرام ایرانی و افزایش هزینه ارسال پیامک، در برخی از مواقع شما قادر نخواهید بود پیامکی از سوی این شبکه اجتماعی دریافت کنید.

 در چنین شرایطی تلگرام، کد ورود را به ایمیل شما ارسال می‏نماید. چنانچه شما روی برنامه ایمیل مشخصی تنظیم نکرده باشید، موقع ورود به مشکل خواهید خورد. توصیه می‏کنیم برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی حتما اکانت خود را حداقل در یک دستگاه فعال نگه دارید و روی برنامه یک ایمیل در دسترس ست کنید.

 در این راستا بهتر است از یک نام کاربری مشخص برای اکانت خود بهره ببرید و فعال سازی دو مرحله‏ای را برای افزایش امنیت تلگرام خود از یاد نبرید. در انتها شما می‏توانید اکانت تلگرام پریمیوم تهیه نموده و خود را از شر مشکلات این چنینی خلاص کنید.

دیدگاه شما

دیدگاه کاربران

راه های ارتباطی با ما

از طریق تلگرام و یا برقراری تماس می‌توانید با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

همواره سعی کرده ایم با ارائه خدمات حرفه ای و مطلوب نظر مشتریان را جلب نماییم

وبسایت تلگرام پرمیوم چیست ؟

تلگرام پریموم یک پلتفرم است که خرید حساب‌های پریمیوم تلگرام را برای کاربران ایرانی آسان می‌کند. ما به عنوان یک واسطه مجاز بین کاربران ایرانی و تلگرام عمل می‌کنیم تا به آنها اجازه دهیم به راحتی از ویژگی‌های پرمیوم تلگرام بهره‌مند شوند

وبسایت تلگرام پرمیوم چگونه کار می‌کند؟

سرویس ما به شما امکان را می‌دهد تا طرح پرمیوم تلگرام را انتخاب کنید، و تنها با وارد کردن نام کاربری و شماره تلفن تلگرام و تایید هویت خود را از طریق OTP (رمز یکبار مصرف) در خواست فعالسازی تلگرام پرمیوم خود را ثبت کنید. ما سپس اشتراک پریمیوم تلگرام را مستقیماً از تلگرام به نمایندگی از شما خریداری می‌کنیم و فرآیندی ساده و ایمن را برای شما ایجاد می‌کنیم.

آیا وبسایت تلگرام پرمیوم از سوی تلگرام مجاز است؟

بله، ما به صورت رسمی از طرف تلگرام به عنوان یک نماینده فروش مجاز حساب‌های پریمیوم تلگرام عمل می‌کنیم. سرویس ما تضمین می‌کند که ارتقاء حساب شما به‌طور مستقیم توسط تلگرام انجام می‌شود.

آیا وبسایت تلگرام پرمیوم قانونی است؟

به طور کامل! سرویس ما در محدوده قوانین محلی و شرایط تلگرام عمل می‌کند. ما یک راه حل قانونی و ایمن برای کاربران ایرانی به منظور دسترسی به ویژگی‌های پرمیوم تلگرام فراهم می‌کنیم.

امنیت وبسایت تلگرام پرمیوم چقدر است؟

ما امنیت اطلاعات و حریم خصوصی کاربران بسیار مهم می‌دانیم و از پروتکل‌های رمزنگاری برای حفاظت از اطلاعات شخصی شما استفاده کرده و هیچ اطلاعات ورودی را ذخیره نمی‌کنیم. تمامی تراکنش‌ّها از طریق درگاه‌های پرداخت امنیتی انجام می‌شود.

روش پرداخت در وب سایت تلگرام پرمیوم به چه صورت می باشد؟

شما به واسطه درگاه پرداخت بانکی می توانید به راحتی و بصورت آنلاین پرداخت خود را انجام داده و اشتراک پرمیوم تلگرام خود را فعال نمایید.

فعال سازی اشتراک پرمیوم چقدر زمان می‌برد؟

فعال سازی اشتراک پرمیوم چقدر زمان می‌برد؟ بلافاصله پس از انجام فرآیند پرداخت درخواست شما ثبت شده و حساب پریمیوم تلگرام در کمتر از یک ساعت ارتقا پیدا می‌کند٬ سپس شما به ویژگی‌های پرمیوم تلگرام دسترسی خواهید داشت.

چگونه می‌توانم با پشتیبانی مشتریان تماس بگیرم؟

برای هرگونه پرسش، نگرانی یا کمک، می‌توانید با تیم پشتیبانی مشتریان ما از طریق گفتگو آنلاین در تماس باشید. ما اینجا هستیم تا به شما در هر سؤالی که دارید کمک کنیم.

آخرین مطالب بلاگ

اخبار ٬ آموزش و ترفند پیرامون شبکه‌های اجتماعی
نات کوین (ارز محبوب تلگرام) چیست + آموزش خرید و فروش

نات کوین (ارز محبوب تلگرام) چیست + آموزش خرید و فروش

نویسنده: محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی: اخبار
تلگرام بیزینس (تلگرام تجاری) چیست + فعالسازی

تلگرام بیزینس (تلگرام تجاری) چیست + فعالسازی

نویسنده: محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی: اخبار
افزایش امنیت حساب تلگرام

افزایش امنیت حساب تلگرام

نویسنده: محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی: اخبار
آموزش رفع ریپورت و دلیل ریپورت شدن در تلگرام در سه سوت

آموزش رفع ریپورت و دلیل ریپورت شدن در تلگرام در سه سوت

نویسنده: محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی: اخبار