آموزش فعال سازی تیک آبی تلگرام

نویسنده:کاربر مهمان
دسته‌بندی:اخبار
انتشار:2023-10-21 16:51
آموزش فعال سازی تیک آبی تلگرام

تلگرام یکی از برترین و پر مخاطب ترین شبکه های اجتماعی دنیا است که در سال 2013 به صورت کراس پلتفرم در اختیار کاربران قرار گرفت، تا سال 2020 میلادی تلگرام 400 میلیون کاربر فعال ماهانه که 50 میلیون آن را ایرانی ها تشکیل میدهند را دارد. تلگرام تازگی ها قابلیت پرمیوم خود را معرفی کرده است که با استفاده از آن میتوان استوری گزاشت به یک سری استیکر های خاص دسترسی داشت.


تیک آبی تلگرام چیست؟

وجود تیک آبی در کنار ایدی کانال یا ربات شما مهر تاییدی بر معتبر بودن و جعلی نبودن است. این تایید توسط خود تلگرام انجام میگیرد و و به کاربران این اطمینان را میدهد که این اکانت اصلی است. این تیک آبی را میتوان به تعدد در پیج افراد مشهور مثل سیاستمداران، برند های معروف شرکت ها مشاهده کرد.
شما باید یک فرد شناخته شده و معروف باشید تا بتوانید تیک آبی تلگرام را بگیرید در غیر این صورت این کار سخت است یا هزینه ای به همراه دارد. البته که هزینه آن زیاد  نیست و با خرید تلگرام پرمیوم و آموزش فعال سازی تیک آبی تلگرام فعال میشود.

آموزش تیک آبی تلگرام برای افراد مشهور و شرکت ها

برای فعال کردن تیک آبی در تلگرام باید فیلتر های خاصی را پشت سر بگذارید. تا این لحظه کانال ها ربات ها و اشخاص فعال در شبکه اجتماعی تلگرام تیک آبی داشته اند. اما زین پس شرکت ها و اشخاصی که در سایر شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیسبوک، یوتیوب، تیک‌تاک، توییتر، اسنپ‌چت و وی‌کی دارای اکانت وریفای شده هستند میتوانند تیک آبی تلگرام را بگیریند، به صورت کلی شرایط دریافت برای این اشخاص یا شرکت ها داشتن حداقل دو مورد حساب وریفای شده از این پیام رسان ها هستند.


آموزش دریافت تیک آبی از @VerifyBot

در اولین قدم لینک پروفایل شبکه های اجتماعی نام برده را به ربات وریفای اضافه کنید.سپس ربات را استارت کنید. بعد از استارت ربات لینک کانال تلگرام یا رباتی که میخواهد تیک آبی آن فعال سازی شود را وارد کنید.در این مرحله از شما خواسته میشود که شبکه اجتماعی مورد نظر که تایید شده است را انتخاب کنید و سپس لینک کانال را درج کرده و در نهایت ارسال نمایید، همچنین توجه نمایید تایید و فعالسازی تیک آبی تلگرام ممکن است بین 3 روز تا یک هفته طول بکشد.

اگر شبکه اجتماعی تایید شده نداشته باشیم چه کنیم؟

باید از پیوند(لینک) ویکی پدیا که معتبر است استفاده کنید. این پیوند باید با قوانین تلگرام منطبق باشد و یک لینک از تلگرام در آن درج شده باشد. از این لینک میتوان به عنوان یکی از 3 حساب لازم برای وریفای حساب تلگرام استفاه کرد. برای شرکت ها و نهاد های سازمانی نیز میتوان از لینک سایت های معتبرشان به جای این سه حساب استتفاده کرد.

بعد از فعالسازی تیک آبی تلگرام امکان تغییر نام کاربری وجود دارد؟

در کل امکان تغییر نام کاربری ربات کانال یا گروه که تیک آبی آن فعال شده است وجود ندارد. اما در صورت لزوم برای تغییر نام کاربری اول باید تیک آبی تلگرام را حذف کنید. برای این کار نیاز به ارتباط با ربات @VerifyBot و تایید آن خواهد بود. با تغییر نام کاربری کانال گروه یا ریات تلگرام تیک آبی غیر فعال خواهد شد و باید مجددا برای فعال سازی آن اقدام کرد.

 

امکانات تیک آبی در تلگرام

اکثرا تصور میکنند داشتن تیک آبی در تلگرام امکانات ویژه ای را به دنبال دارد.ولی فغال سازی تیک آبی تلگرام فقط نشان دهنده اصل بودن و رسمی بودن پیج است. تیک آبی از مهمترین راه ها برای رسمی کردن گروه کانال یا ربات تلگرامی است. همچنان شما میتوانید سایت خود را به تلگرام خود لینک کنید و نتایج خوبی دست پیدا کنید.

چگونه با کمترین هزینه تیک آبی تلگرام بگیریم؟

پرمیوم تلگرام یکی از قابلیت های جدید است که ویژگی های زیادی به کاربران ارائه میدهد، یکی از این ویژگی ها اضافه کردن ایموجی بعد از اسم کاربران است. با توجه به این قابلیت شما میتوانید از استیکر های مختلف مثل تیک آبی استفاده کنید، همچنین مراحل فعالسازی را در ادامه دنبال خواهیم کرد:

مراحل فعال سازی تیک آبی تلگرام با خرید تلگرام پرمیموم

  1. قبل از شروع به صفحه خرید تلگرام پرمیوم مراجعه کرده و در کمتر از 5 دقیقه تلگرام پرمیوم را فعال سازی کنید.
  2. بعد از آن لینک زیر را کپی و در Saved Messaged خود ذخیره کنید.
    https://t.me/addemoji/Verified_sign

  1. سپس مجموعه استیکر زیر را به ایموجی های خود اضافه کنید و از ایموجی تیک آبی تلگرام در پروفایل استفاده کنید.

فعال سازی تیک آبی تلگرام به ما کمک میکند تا پیج های فیک و غیر رسمی را از پیج های رسمی تشخیص دهیم، فعالسازی تیک آبی وریفای حساب در پیام رسان های دیگر را نیاز دارد و راه جایگزین هم خرید پرمیوم تلگرام است.

دیدگاه شما

دیدگاه کاربران

علی بهادر نژاد
علی بهادر نژاد
کاربر سایت
2024-02-02 19:13:48

موفق باشید خوشحال شدم

راه های ارتباطی با ما

از طریق تلگرام و یا برقراری تماس می‌توانید با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

همواره سعی کرده ایم با ارائه خدمات حرفه ای و مطلوب نظر مشتریان را جلب نماییم

وبسایت تلگرام پرمیوم چیست ؟

تلگرام پریموم یک پلتفرم است که خرید حساب‌های پریمیوم تلگرام را برای کاربران ایرانی آسان می‌کند. ما به عنوان یک واسطه مجاز بین کاربران ایرانی و تلگرام عمل می‌کنیم تا به آنها اجازه دهیم به راحتی از ویژگی‌های پرمیوم تلگرام بهره‌مند شوند

وبسایت تلگرام پرمیوم چگونه کار می‌کند؟

سرویس ما به شما امکان را می‌دهد تا طرح پرمیوم تلگرام را انتخاب کنید، و تنها با وارد کردن نام کاربری و شماره تلفن تلگرام و تایید هویت خود را از طریق OTP (رمز یکبار مصرف) در خواست فعالسازی تلگرام پرمیوم خود را ثبت کنید. ما سپس اشتراک پریمیوم تلگرام را مستقیماً از تلگرام به نمایندگی از شما خریداری می‌کنیم و فرآیندی ساده و ایمن را برای شما ایجاد می‌کنیم.

آیا وبسایت تلگرام پرمیوم از سوی تلگرام مجاز است؟

بله، ما به صورت رسمی از طرف تلگرام به عنوان یک نماینده فروش مجاز حساب‌های پریمیوم تلگرام عمل می‌کنیم. سرویس ما تضمین می‌کند که ارتقاء حساب شما به‌طور مستقیم توسط تلگرام انجام می‌شود.

آیا وبسایت تلگرام پرمیوم قانونی است؟

به طور کامل! سرویس ما در محدوده قوانین محلی و شرایط تلگرام عمل می‌کند. ما یک راه حل قانونی و ایمن برای کاربران ایرانی به منظور دسترسی به ویژگی‌های پرمیوم تلگرام فراهم می‌کنیم.

امنیت وبسایت تلگرام پرمیوم چقدر است؟

ما امنیت اطلاعات و حریم خصوصی کاربران بسیار مهم می‌دانیم و از پروتکل‌های رمزنگاری برای حفاظت از اطلاعات شخصی شما استفاده کرده و هیچ اطلاعات ورودی را ذخیره نمی‌کنیم. تمامی تراکنش‌ّها از طریق درگاه‌های پرداخت امنیتی انجام می‌شود.

روش پرداخت در وب سایت تلگرام پرمیوم به چه صورت می باشد؟

شما به واسطه درگاه پرداخت بانکی می توانید به راحتی و بصورت آنلاین پرداخت خود را انجام داده و اشتراک پرمیوم تلگرام خود را فعال نمایید.

فعال سازی اشتراک پرمیوم چقدر زمان می‌برد؟

فعال سازی اشتراک پرمیوم چقدر زمان می‌برد؟ بلافاصله پس از انجام فرآیند پرداخت درخواست شما ثبت شده و حساب پریمیوم تلگرام در کمتر از یک ساعت ارتقا پیدا می‌کند٬ سپس شما به ویژگی‌های پرمیوم تلگرام دسترسی خواهید داشت.

چگونه می‌توانم با پشتیبانی مشتریان تماس بگیرم؟

برای هرگونه پرسش، نگرانی یا کمک، می‌توانید با تیم پشتیبانی مشتریان ما از طریق گفتگو آنلاین در تماس باشید. ما اینجا هستیم تا به شما در هر سؤالی که دارید کمک کنیم.

آخرین مطالب بلاگ

اخبار ٬ آموزش و ترفند پیرامون شبکه‌های اجتماعی
نات کوین (ارز محبوب تلگرام) چیست + آموزش خرید و فروش

نات کوین (ارز محبوب تلگرام) چیست + آموزش خرید و فروش

نویسنده: محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی: اخبار
تلگرام بیزینس (تلگرام تجاری) چیست + فعالسازی

تلگرام بیزینس (تلگرام تجاری) چیست + فعالسازی

نویسنده: محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی: اخبار
افزایش امنیت حساب تلگرام

افزایش امنیت حساب تلگرام

نویسنده: محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی: اخبار
آموزش رفع ریپورت و دلیل ریپورت شدن در تلگرام در سه سوت

آموزش رفع ریپورت و دلیل ریپورت شدن در تلگرام در سه سوت

نویسنده: محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی: اخبار