عدم دریافت کد تایید تلگرام برطرف شد!

نویسنده:محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی:اخبار
انتشار:2023-11-04 17:59
عدم دریافت کد تایید تلگرام برطرف شد!

هر شبکه اجتماعی برای ورود کاربران به برنامه  , روش احراز هویت خاصی رو پیش میگره که معمولا یکی از حالت های زیر جهت ورود به برنامه استفاده میشوند.

ورود با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور

در این حالت شما با استفاده از نام حساب کاربری خود و پسوردی که خودتون برای حساب تون مشخص کردید وارد برنامه خواهید شد که این روش برای اکثر بازی ها و شبکه های اجتماعی مبتنی بر عکس همچون اینستاگرام و فیسبوک استفاده میشود.

 

ورود با استفاده از لینک یکبار مصرف

از این روش ورود غالبا در شرایطی که کاربر به نام کاربری و کلمه عبور خود درسترسی ندارد استفاده میشود و روش متداول ای برای ورود به حساب کاربری بشمار نمیاد.

 

ورود با کد تایید یکبار مصرف

این روش برای اغلب شبکه های اجتماعی مبتنی بر پیام متدوال است مثل واتس اپ | تلگرام که در این حالت کاربر با استفاده از کد یکبار مصرف ارسال شده به (ایمیل یا شماره تلفن) وارد حساب کاربری خود میشود.

این روش یکی از سریع و ساده ترین روش های احراز هویت در اپلیکیشن ها محسوب میشود که تلگرام هم از همین روش برای ورود به حساب استفاده میکند.

علت دریافت نکردن کد تایید برای ورود به حساب تلگرام

طبق بررسی و گزارشات تیم تلگرام پرمیوم | کاربران زیادی دچار مشکل دریافت نکردن کد تایید در تلگرام شون شدن که این خطا با دو روش قابل حل خواهد بود .
در نظر داشته باشید تمام راه حل ها توسط تیم تلگرام پرمیوم تست شده و صددرصد کاربردی خواهند بود.

 

عدم دریافت کد بواسطه نسخه تلگرام

اولین دلیل برای دریافت نکردن کد تایید | نسخه تلگرام کاربر هست که این مشکل غالبا بدلیل فیلترینگ اعمال شده توسط اپراتور های مخابراط روی سر شماره تلگرام اتفاق افتاده است.

در این حالت شما هیچ خطایی از سمت تلگرام دریافت نمیکنید و فقط کد تایید رو خط شما دریافت نخواهد شد. برای برطرف کردن این خطا میتونید از نسخه Telegram X  استفاده کنید و درخواست کد تایید ثبت کنید

 

عدم دریافت کد بواسطه هزینه دریافت پیامک

بتازگی تلگرام بدلیل هزینه بالای ارسال پیامک و فیلترینگ در بعضی از کشور ها ، اقدامی انجام داده که طی اون کد تأیید برای ایمیل کاربر ارسال خواهد شد و کاربر باید کد وارد شده برای ایمیل رو جهت ورود به تلگرام ثبت کند.

 

درصورتی که به ایمیل دسترسی نداریم چه اتفاقی خواهد افتاد؟

جای تعجبی نیست که خیلی از کاربران ایرانی به ایمیلی که روی حساب ثبت کردند دسترسی نداشته باشند ، در این صورت باید روی گزینه resend code by SMS  کلیک کنید .

در این بخش تلگرام از شما درخواست اشتراک پرمیوم خواهد داشت که میتونید توی کمتر از ۵ دقیقه اشتراک پرمیوم تلگرام رو تهیه کنید .

بعد از فعالسازی اشتراک پرمیوم ، کد تایید برای حساب تون ارسال شده و میتونید به حساب تلگرام تون لاگین کنید.

چگونه از رخ دادن این خطا جلوگیری کنیم ؟

برای تسریع فعالسازی پرمیوم روی حساب تون از بخش تنظیمات حساب کاربری تون ، حتما یوزرنیم برای حساب کاربری تون ثبت کنید تا بتونید در کمترین زمان اشتراک پرمیوم تهیه کنید و وارد حساب کاربری تون بشید .

همچنین همواره سعی کنید تلگرام تون رو ، روی یک دستگاه لاگین نگهدارید تا بتونید از کد ارسال شده به حساب تلگرام تون استفاده کنید

دیدگاه شما

دیدگاه کاربران

راه های ارتباطی با ما

از طریق تلگرام و یا برقراری تماس می‌توانید با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

همواره سعی کرده ایم با ارائه خدمات حرفه ای و مطلوب نظر مشتریان را جلب نماییم

وبسایت تلگرام پرمیوم چیست ؟

تلگرام پریموم یک پلتفرم است که خرید حساب‌های پریمیوم تلگرام را برای کاربران ایرانی آسان می‌کند. ما به عنوان یک واسطه مجاز بین کاربران ایرانی و تلگرام عمل می‌کنیم تا به آنها اجازه دهیم به راحتی از ویژگی‌های پرمیوم تلگرام بهره‌مند شوند

وبسایت تلگرام پرمیوم چگونه کار می‌کند؟

سرویس ما به شما امکان را می‌دهد تا طرح پرمیوم تلگرام را انتخاب کنید، و تنها با وارد کردن نام کاربری و شماره تلفن تلگرام و تایید هویت خود را از طریق OTP (رمز یکبار مصرف) در خواست فعالسازی تلگرام پرمیوم خود را ثبت کنید. ما سپس اشتراک پریمیوم تلگرام را مستقیماً از تلگرام به نمایندگی از شما خریداری می‌کنیم و فرآیندی ساده و ایمن را برای شما ایجاد می‌کنیم.

آیا وبسایت تلگرام پرمیوم از سوی تلگرام مجاز است؟

بله، ما به صورت رسمی از طرف تلگرام به عنوان یک نماینده فروش مجاز حساب‌های پریمیوم تلگرام عمل می‌کنیم. سرویس ما تضمین می‌کند که ارتقاء حساب شما به‌طور مستقیم توسط تلگرام انجام می‌شود.

آیا وبسایت تلگرام پرمیوم قانونی است؟

به طور کامل! سرویس ما در محدوده قوانین محلی و شرایط تلگرام عمل می‌کند. ما یک راه حل قانونی و ایمن برای کاربران ایرانی به منظور دسترسی به ویژگی‌های پرمیوم تلگرام فراهم می‌کنیم.

امنیت وبسایت تلگرام پرمیوم چقدر است؟

ما امنیت اطلاعات و حریم خصوصی کاربران بسیار مهم می‌دانیم و از پروتکل‌های رمزنگاری برای حفاظت از اطلاعات شخصی شما استفاده کرده و هیچ اطلاعات ورودی را ذخیره نمی‌کنیم. تمامی تراکنش‌ّها از طریق درگاه‌های پرداخت امنیتی انجام می‌شود.

روش پرداخت در وب سایت تلگرام پرمیوم به چه صورت می باشد؟

شما به واسطه درگاه پرداخت بانکی می توانید به راحتی و بصورت آنلاین پرداخت خود را انجام داده و اشتراک پرمیوم تلگرام خود را فعال نمایید.

فعال سازی اشتراک پرمیوم چقدر زمان می‌برد؟

فعال سازی اشتراک پرمیوم چقدر زمان می‌برد؟ بلافاصله پس از انجام فرآیند پرداخت درخواست شما ثبت شده و حساب پریمیوم تلگرام در کمتر از یک ساعت ارتقا پیدا می‌کند٬ سپس شما به ویژگی‌های پرمیوم تلگرام دسترسی خواهید داشت.

چگونه می‌توانم با پشتیبانی مشتریان تماس بگیرم؟

برای هرگونه پرسش، نگرانی یا کمک، می‌توانید با تیم پشتیبانی مشتریان ما از طریق گفتگو آنلاین در تماس باشید. ما اینجا هستیم تا به شما در هر سؤالی که دارید کمک کنیم.

آخرین مطالب بلاگ

اخبار ٬ آموزش و ترفند پیرامون شبکه‌های اجتماعی
نات کوین (ارز محبوب تلگرام) چیست + آموزش خرید و فروش

نات کوین (ارز محبوب تلگرام) چیست + آموزش خرید و فروش

نویسنده: محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی: اخبار
تلگرام بیزینس (تلگرام تجاری) چیست + فعالسازی

تلگرام بیزینس (تلگرام تجاری) چیست + فعالسازی

نویسنده: محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی: اخبار
افزایش امنیت حساب تلگرام

افزایش امنیت حساب تلگرام

نویسنده: محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی: اخبار
آموزش رفع ریپورت و دلیل ریپورت شدن در تلگرام در سه سوت

آموزش رفع ریپورت و دلیل ریپورت شدن در تلگرام در سه سوت

نویسنده: محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی: اخبار