همه چیز در مورد استوری و دریافت بوست کانال تلگرام

نویسنده:
دسته‌بندی:اخبار
انتشار:2023-09-28 01:05
همه چیز در مورد استوری و دریافت بوست کانال تلگرام

امکان انتشار استوری یکی از ویژگی های جذاب شبکه های اجتماعی به شمار می‌آید که به تازگی نیز شاهد اضافه شدن این ویژگی به پیام رسان محبوب تلگرام هستیم. همانطور که در آپدیت‌های اخیر ملاحضه کردید سرانجام بعد از گذشت سال‌ها در تولد ۱۰ سالگی تلگرام از قابلیت جذاب استوری رونمایی شد و کاربران این پیام رسان را شگفت زده کرد.

با اینکه استوری تلگرام یک قابلیت‌ جدید در این پیام رسان است اما ويژگی های جذابی را در اختیار شما می‌گذارد که نظیر آن‌ها را در سایر پیام رسان‌ها ندیده‌اید. به واسطه این قابلیت شما میتوانید عکس ها و ویدئوهای خود را بصورت استوری با امکان درج موزیک ٬ متن ٬‌ استیکر ٬ توضحیات و ... با دوستانتان به اشتراک بگذارید ، اما برخلاف دیگر پیام رسان‌ها با محدودیت ۲۴ ساعته مواجه نخواهید بود چرا که در تلگرام می‌توانید برای استوری‌های خود مقدار زمان نمایش بین 48، 24، 12، 6 ساعت و یا نمایش بصورت همیشگی تنظیم کنید.

 

استوری تلگرام به شما این امکان را می‌دهد تا مشخص کنید چه کسانی می‌توانند استوری شما را ببینید ، اینکه استوری توسط همه ٬ مخاطبین و یا تعداد خاصی از دوستانان قابل مشاهده باشد. محل قرار گیری استوری همچون سایر پیام رسان‌ها در بالای صفحه تعبیه شده است تا کاربران دسترسی راحتری به آن‌ها داشته باشند.

 

آیا امکان انشتار استوری برای کاربران ایرانی فعال خواهد شد؟

متاسفانه امکان انتشار استوری برای کابرانی ایرانی در حال حاضر فعال نشده و در مورد چرایی آن هیچ توضیحی توسط شرکت تلگرام ارائه نگردیده است. کاربران ایرانی تنها در صورتی می‌توانند از ویژگی استوری بدون محدودیت استفاده کنند که حساب تلگرام خود را به نسخه پرمیوم ارتقاء دهند و این چندان ساده نخواهد بود چرا که برای فعالسازی تلگرام پرمیوم به شماره موبایل سایر کشورها و امکان پرداخت بین الملل جهت خرید اشتراک پرمیوم نیاز خواهید داشت.

 

ارسال استوری در کانال تلگرام

در جدیدترین آپدیت تلگرام که به تازگی منتشر شده است دیدیم که قابلیت ارسال استوری برای کانال‌ها نیز فعال شده است ٬ اما باید هفت خوان رستم را پشت سر بگذارید تا بتوانید یک استوری در کانال تلگرامی خود منتشر کنید. درج استوری در کانال نیاز به داشتن شرایط ویژه‌ای دارد در وحله اول باید حداقل یکی از ادمین‌های کانال دارای تلگرام پرمیوم باشد و در وحله دوم باید دنبال کنندگان کانال که اشتراک پرمیوم دارند کانال شما را بوست کنند. بسته به تعداد ممبر تلگرام در کانال شما مقدار بوست مورد نیاز جهت فعال شدن استوری متفاوت می باشد ٬ یعنی هر چه میزان اعضای کانال بیشتر باشد به بوست بیشتری احتیاج خواهید داشت. توجه داشته باشید که به ازای هر ۲۵۰ دنبال کننده در کانال تلگرام خود نیاز به یک بوست خواهید. یعنی اگر ۲۰۰۰ دنبال کننده داشته باشید باید ۸ نفر از اعضا که دارای تلگرام پرمیوم هستند کانال شما را بوست نمایند.

چیزی که مهم است بدانید این است که هر کاربر تلگرام تنها می‌تواند یک کانال را بوست کند و در هر ۲۴ ساعت یک بار می‌تواند بوست یا همان حمایت خود را به کانال دیگری انتقال دهد ٬ پس بسیار حائز اهمیت است که با انتشار محتوای با کیفیت و جذاب کاربران پرمیوم خود را حفظ کنید تا بوست خود را به سایر کانال ها انتقال ندهند. تلگرام تمام این محدودیت‌ها را به این دلیل لحاظ کرده تا با انتشار محتوای با کیفیت بین کانال‌ها رقابت ایجاد شود.

تلگرام برای بوست کانال‌ها سطح بندی در نظر گرفته است هر چقدر کانالتان  توسط اعضا میزان بوست بیشتری دریافت کند به سطح بالاتری منتقل می‌شود و شما می‌توانید در طول روز استوری بیشتری ارسال کنید. تمام اطلاعات مربوط به سطحی که کانال در آن قرار دارد و تعداد اعضای پرمیوم  دنبال کننده که کانال شما را بوست کرده اند در پروفایل کانال قابل مشاهده و مدیریت می باشد.

 

مدت بوست کانال‌ها در تلگرام

نکته‌ای که باید توجه داشته باشید این است اگر اشتراک پرمیوم حساب شخصی شما تمام شود فرقی نمی‌کند چه میزان بوست داشته باشید دیگر امکان قرار دادن استوری برای کانالتان را نیز نخواهید داشت. پس بهتر است قبل از اتمام اشتراک پرمیوم حساب خود آن را تمدید کنید. برای تمدید اشتراک نیازی نیست که حتما اشتراک شما به پایان برسد مدت زمان باقی مانده از اشتراک قبلی به اشتراک جدید که خریداری می‌کنید اضافه خواهد شد.

بوست کانال در تلگرام

راهنمای موثر بوست کانال تلگرام: هدف گذاری و جذب مخاطب

قبل از هر گامی در راستای ارتقاء کانال تلگرام خود، ابتدا باید هدف‌گذاری دقیقی داشته باشید. باید به دقت تعیین کنید که آیا هدف شما افزایش فروش، معرفی برند یا افزایش تعداد اعضای کانال است؟ با داشتن هدف واضح، می‌توانید یک استراتژی مناسب برای دستیابی به آن هدف را پیش بگیرید.

یکی از مراحل اساسی دیگر، شناخت دقیق مخاطبان شما است. برای اینکه بوست کانال تلگرام شما موثر باشد، باید مخاطبان خود را به دقت تحلیل کنید. باید متوجه شوید که این مخاطبان چه کسانی هستند، چه سنی دارند و به چه نوع محتواهایی علاقه دارند. با این اطلاعات، می‌توانید محتواهایی را ایجاد کنید که دقیقاً به نیازها و ترجیح‌های مخاطبان شما پاسخ دهد. استفاده از تصاویر و ویدئوهای با کیفیت بسیار مهم است و باید از زبان ساده و قابل فهمی برای ارتباط با مخاطبانتان استفاده کنید.

برای شروع، یک عنوان جذاب برای پیام‌هایتان انتخاب کنید. عنوان اولین چیزی است که مخاطبانتان مشاهده می‌کنند، بنابراین باید با دقت آن را انتخاب کنید. همچنین، هشتگ‌ها می‌توانند به شما در افزایش بازدید‌ها کمک کنند. بنابراین از هشتگ‌های مرتبط با کسب‌وکارتان استفاده کنید. زمانبندی پست‌هایتان را هم با دقت انجام دهید. پیام‌هایتان را در زمانی ارسال کنید که بیشتر مخاطبانتان آنلاین هستند.

در نهایت، بسیار مهم است که همیشه نتایج تبلیغاتتان را ارزیابی کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا در صورتی که بوست شما موثر نبود، تغییرات مناسبی را اعمال کنید. با انجام تغییرات مؤثر، قطعاً به نتایج بهتری در جذب اعضا و رشد کانال تلگرام خود دست خواهید یافت.

اگر تمامی این مراحل را با دقت پیگیری کنید، می‌توانید با بوست کانال تلگرام خود به نتایج چشمگیری دست یابید و کانالتان  را از رقبا متمایز کنید.
 

جمع بندی:

در تازه‌ترین به‌روزرسانی تلگرام، قابلیت استوری به این پیام‌رسان اضافه شده است. استوری تلگرام به کاربران این امکان را می‌دهد که عکس‌ها و ویدئوها را به صورت استوری با موزیک، متن، استیکر و توضیحات به اشتراک بگذارند. علاوه بر این، تلگرام امکان تنظیم مدت زمان نمایش استوری را ارائه کرده است.

کاربران می‌توانند مشخص کنند که کدام افراد می‌توانند استوری‌های آن‌ها را ببینند. این ویژگی جذاب را به کاربران می‌دهد تا کنترل دقیقی بر روی حریم خصوصی محتوایشان داشته باشند.

اما برای کاربران ایرانی، این ویژگی هنوز فعال نشده است و نیاز به ارتقاء حساب تلگرام به نسخه پرمیوم دارند که این ارتقاء با مشکلات مالی و پرداخت بین‌المللی مواجه است.

همچنین، در این به‌روزرسانی جدید، امکان ارسال استوری در کانال‌های تلگرامی نیز فعال شده است، اما برای این کار باید شرایط خاصی را رعایت کنید، از جمله داشتن ادمین‌های دارای تلگرام پرمیوم و بوست کانال توسط دنبال‌کنندگان پرمیوم.

در نهایت، برای موفقیت در بوست کانال تلگرام، هدف‌گذاری دقیق، شناخت مخاطبان، استفاده از تصاویر و ویدئوهای با کیفیت، انتخاب عنوان جذاب، استفاده از هشتگ‌های مناسب، و ارزیابی دقیق نتایج تبلیغات اساسی‌اند. این مراحل به شما کمک می‌کنند که به نتایج مطلوب در جذب اعضا و رشد کانال تلگرامتان دست یابید.

منبع: وبلاگ تلگرام

دیدگاه شما

دیدگاه کاربران

الیاس پیرزاد
الیاس پیرزاد
کاربر سایت
2023-09-28 01:25:10

سلام ٬ واقعا ممنون اطلاعات خیلی مفیدی ارائه کردید. کاش تلگرام محدودیت حمایت از یک کانال رو برداره

امیر علی فرجی
امیر علی فرجی
کاربر سایت
2023-09-28 08:13:38

تشکر ٬ مطلب خیلی مفید و جامعی بود ٬ کاش ی راه حلی ارائه بدید بتونیم بوست برای کانال تهیه کنیم

راه های ارتباطی با ما

از طریق تلگرام و یا برقراری تماس می‌توانید با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

همواره سعی کرده ایم با ارائه خدمات حرفه ای و مطلوب نظر مشتریان را جلب نماییم

وبسایت تلگرام پرمیوم چیست ؟

تلگرام پریموم یک پلتفرم است که خرید حساب‌های پریمیوم تلگرام را برای کاربران ایرانی آسان می‌کند. ما به عنوان یک واسطه مجاز بین کاربران ایرانی و تلگرام عمل می‌کنیم تا به آنها اجازه دهیم به راحتی از ویژگی‌های پرمیوم تلگرام بهره‌مند شوند

وبسایت تلگرام پرمیوم چگونه کار می‌کند؟

سرویس ما به شما امکان را می‌دهد تا طرح پرمیوم تلگرام را انتخاب کنید، و تنها با وارد کردن نام کاربری و شماره تلفن تلگرام و تایید هویت خود را از طریق OTP (رمز یکبار مصرف) در خواست فعالسازی تلگرام پرمیوم خود را ثبت کنید. ما سپس اشتراک پریمیوم تلگرام را مستقیماً از تلگرام به نمایندگی از شما خریداری می‌کنیم و فرآیندی ساده و ایمن را برای شما ایجاد می‌کنیم.

آیا وبسایت تلگرام پرمیوم از سوی تلگرام مجاز است؟

بله، ما به صورت رسمی از طرف تلگرام به عنوان یک نماینده فروش مجاز حساب‌های پریمیوم تلگرام عمل می‌کنیم. سرویس ما تضمین می‌کند که ارتقاء حساب شما به‌طور مستقیم توسط تلگرام انجام می‌شود.

آیا وبسایت تلگرام پرمیوم قانونی است؟

به طور کامل! سرویس ما در محدوده قوانین محلی و شرایط تلگرام عمل می‌کند. ما یک راه حل قانونی و ایمن برای کاربران ایرانی به منظور دسترسی به ویژگی‌های پرمیوم تلگرام فراهم می‌کنیم.

امنیت وبسایت تلگرام پرمیوم چقدر است؟

ما امنیت اطلاعات و حریم خصوصی کاربران بسیار مهم می‌دانیم و از پروتکل‌های رمزنگاری برای حفاظت از اطلاعات شخصی شما استفاده کرده و هیچ اطلاعات ورودی را ذخیره نمی‌کنیم. تمامی تراکنش‌ّها از طریق درگاه‌های پرداخت امنیتی انجام می‌شود.

روش پرداخت در وب سایت تلگرام پرمیوم به چه صورت می باشد؟

شما به واسطه درگاه پرداخت بانکی می توانید به راحتی و بصورت آنلاین پرداخت خود را انجام داده و اشتراک پرمیوم تلگرام خود را فعال نمایید.

فعال سازی اشتراک پرمیوم چقدر زمان می‌برد؟

فعال سازی اشتراک پرمیوم چقدر زمان می‌برد؟ بلافاصله پس از انجام فرآیند پرداخت درخواست شما ثبت شده و حساب پریمیوم تلگرام در کمتر از یک ساعت ارتقا پیدا می‌کند٬ سپس شما به ویژگی‌های پرمیوم تلگرام دسترسی خواهید داشت.

چگونه می‌توانم با پشتیبانی مشتریان تماس بگیرم؟

برای هرگونه پرسش، نگرانی یا کمک، می‌توانید با تیم پشتیبانی مشتریان ما از طریق گفتگو آنلاین در تماس باشید. ما اینجا هستیم تا به شما در هر سؤالی که دارید کمک کنیم.

آخرین مطالب بلاگ

اخبار ٬ آموزش و ترفند پیرامون شبکه‌های اجتماعی
امکان برداشت نات کوین در صرافی ها فعال شد! (آموزش برداشت)

امکان برداشت نات کوین در صرافی ها فعال شد! (آموزش برداشت)

نویسنده: محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی: اخبار
نات کوین (ارز محبوب تلگرام) چیست + آموزش خرید و فروش

نات کوین (ارز محبوب تلگرام) چیست + آموزش خرید و فروش

نویسنده: محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی: اخبار
تلگرام بیزینس (تلگرام تجاری) چیست + فعالسازی

تلگرام بیزینس (تلگرام تجاری) چیست + فعالسازی

نویسنده: محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی: اخبار
افزایش امنیت حساب تلگرام

افزایش امنیت حساب تلگرام

نویسنده: محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی: اخبار