آپدیت جدید تلگرام + پیام یکبار مصرف و بهبود حریم شخصی کاربران

نویسنده:محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی:اخبار
انتشار:2024-01-20 14:06
آپدیت جدید تلگرام + پیام یکبار مصرف و بهبود حریم شخصی کاربران

در اخرین آپدیت تلگرام چه مواردی بهبود یافته است؟

در این محتوا قصد داریم به همراه شما دهمین به روز رسانی تلگرام در سال 2023 را مورد بررسی قرار دهیم تا متوجه شویم طبق اخرین اپدیت این اپلیکیشن، چه امکاناتی به ان افزوده گشته است. همراه ما باشید تا اکتشافی در دنیای پر هیجان شبکههای اجتماعی داشته باشیم.

در اخرین آپدیت تلگرام چه مواردی بهبود یافته است؟

به روز رسانی در بخش تماسها

امکان تماس در شبکه اجتماعی تلگرام به کاربران اجازه میدهد صحبت کنند، دوربین خود را روشن نمایند و یا صفحه نمایش خود را به اشتراک بگذارند. در تمام پروسه تماس، اطلاعات شخصی کاربران در امنیت کامل خواهند بود و توسط سیستم رمزگذاری شده محافظت میشوند. طبق مقاله رسمی منتشر شده از این شبکه، تلگرام بیان نموده در جدیدترین اپدیت خود، تغییرات قابل توجهی در بخش تماس ها اعمال کرده است. در به روز رسانی اخیر این شبکه، شما هنگام تماس، با طراحیهای جدید رنگارنگ مواجه خواهید شد و احتمالا با دیدن انیمیشن‏های پویا شگفت زده میشوید. این اپلیکیشنها متناسب با وضعیت تماس (زنگ زدن، مکالمه نمودن و پایان مکالمه) تغییر مینمایند. از آن گذشته دیگر همانند قبل، از باتری تلفن شما هنگام تماس استفاده نخواهد نشد. این امر میتواند باعث شود عمر باتری شما افزایش یابد. علاوه بر این دیگر شما شاهد وجود باگ هنگام تماس نخواهید بود.

افزوده شدن قابلیت حذف پیامها به صورت خودکار

در ماههای اخیر تلگرام قابلیت جدیدی به برنامه خود افزوده است. به وسیله این قابلیت پیامهای شما بصورت خودکار ناپدید میشوند. این مزیت در گذشته صرفا برای کاربران سیستم عامل Ios فعال بود و اکنون کاربران سیستم عامل Android نیز میتوانند از آن بهره ببرند.

افزوده شدن قابلیت حذف پیامها به صورت خودکار

ارتقا رباتها

در این شبکه اجتماعی رباتهایی از قبل تعبیه شده بود که به شما جهت اداره گروه یا کانال کمک نمایند. در به روز رسانی جدید تلگرام، این رباتها میتوانند خدمات گستردهای را ارائه دهند و از انها در بخشهای گوناگونی بهره برده شود. رباتها میتوانند طبق خواسته شما برنامه ریزی شوند تا وظایف مشخصی را انجام دهند. وب سایت رسمی تلگرام مقالههایی را پیرامون راه اندازی این رباتها منتشر کرده که میتوانید آنها را مطالعه نمایید.

به نمایش در امدن کانالهای مشابه

امروزه صدها میلیون نفر کانالهای تلگرام را دنبال میکنند تا با اخرین اخبار، محتوای سرگرمی و تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی همراه باشند. زمانی که در تلگرام، ادرس کانالی را جستجو میکنید یا عضو کانالی میشوید، سایر کانالهای هم حوزه با کانال فوق نیز به شما نمایش داده میشوند. بدین گونه میتوانید راحتتر سایر کانالها را پیدا کنید. البته یاداوری میکنیم صرفا کانالهای عمومی به نمایش در خواهند آمد و این امکان برای کانالهای خصوصی وجود نخواهد داشت.

به اشتراک گذاری مجدد (Repost) استوری

با این به روز رسانی شما میتوانید استوری‏های گذاشته شده دوستان یا کانالهای محبوبتان را مجددا به اشتراک بگذارید. با این امکان شما میتوانید Reaction های متفاوتی دریافت کنید.

Reaction  دادن با  video message

برای اگاهی از این ویژگی به توضیحاتی که در ادامه بیان میکنیم دقت کنید. هنگامی که شما در گروه یا کانال خود محتوایی را به اشتراک می‏گذارید، دیگران به آن واکنش میدهند. شما میتوانید در پاسخ به واکنش آنها از video message استفاده کنید. استوریهایی که مجددا منتشر میشوند نیز این ویژگی را ساپورت میکنند. این آپشن سبب میشود شما از کاربری خود در این شبکه لذت ببرید.

امکان تغییر رنگ پروفایل صرفا برای کاربران پریمیوم

 

امکان تغییر رنگ پروفایل صرفا برای کاربران پریمیوم

طبق اپدیتهای قبل تلگرام، کاربران اکانتهای پرمیوم قادر بودند رنگ پیامها، لینکها و اسمشان را مطابق سلیقه خود تغییر دهند. در جدیدترین به روز رسانی، این کاربران میتوانند رنگ پروفایل خود را نیز تعویض نمایند.

امکان تغییرWallpapper  دو طرفه در صفحه چت شخصی

پیش از این تمامی کاربران میتوانستند در چت شخصی خود تغییراتی از جمله تعویض پس زمینه را صرفا برای خود اعمال کنند. در جدیدترین به روز رسانی کاربران پرمیوم میتوانند این تغییرات را هم برای خود و هم برای طرف مقابل چت ایجاد نمایند.

تبدیل پیامهای صوتی و تصویری به پیام های نوشتاری

پیش از این تمامی کاربران پرمیوم قادر بودند پیامهای صوتی و تصویری خود را به نوشتاری تبدیل نمایند. با به روز رسانی جدید کاربران معمولی نیز میتوانند در هفته دوبار از این امکان استفاده کنند. البته این آپشن ممکن است در حال حاضر برای کاربران برخی کشورها فعال نگشته باشد.

ارائه دادهها و امارها برای بررسی دقیق بازدید استوری

طبق آپدیت تلگرام، کانالهایی که میتوانند از امکان استوری کانال بهره ببرند، به دادهها و امارهای استوری خود دسترسی خواهند داشت تا بتوانند به طور دقیق فعالیت خود را رصد نمایند.

Customise سازی بازخوردها در کانال

اپدیت تلگرام به ادمین‏های کانال ها امکان داده بازخوردهای پیام ها را مطابق با نظر شخصی خود شخصی سازی کنند. آنها میتوانند برخی از بازخوردها را به طور کل حذف نموده و بازخوردهای جدید ایجاد نمایند.

هایلایت نمودن قسمت کد دار پیام

در جدیدترین اپدیت تلگرام، پیامهایی که دارای کد برنامه نویسی هستند به طور خودکار هایلایت میشوند تا از سایرین متمایز شوند.

نمایش موضوع مورد بحث در گروه

 

نمایش موضوع مورد بحث در گروه

طبق آپدیت تلگرام، زمانی که شما این قابلیت را فعال میکنید، موضوع مورد بحث در حافظه تلگرام ذخیره میگردد تا مجددا آن را به شما یاداوری نماید.

نمایان شدن انیمیشن هنگام پاک شدن خودکار پیام ها ( ویژه کاربران IOS  )

برای کاربران سیستم عامل IOS هنگام پاک شدن پیام، انیمیشن منحصر به فردی نمایان میگردد.

جمع بندی

آپشنهای بیان شده بر طبق اخرین آپدیت تلگرام بیان گردید. شما میتوانید جهت خرید تلگرام پرمیوم به مجموعه ما مراجعه کنید و از کاربری پرهیجان آن لذت ببرید. امیدواریم از این مقاله نهایت لذت را برده باشید.

دیدگاه شما

دیدگاه کاربران

راه های ارتباطی با ما

از طریق تلگرام و یا برقراری تماس می‌توانید با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

همواره سعی کرده ایم با ارائه خدمات حرفه ای و مطلوب نظر مشتریان را جلب نماییم

وبسایت تلگرام پرمیوم چیست ؟

تلگرام پریموم یک پلتفرم است که خرید حساب‌های پریمیوم تلگرام را برای کاربران ایرانی آسان می‌کند. ما به عنوان یک واسطه مجاز بین کاربران ایرانی و تلگرام عمل می‌کنیم تا به آنها اجازه دهیم به راحتی از ویژگی‌های پرمیوم تلگرام بهره‌مند شوند

وبسایت تلگرام پرمیوم چگونه کار می‌کند؟

سرویس ما به شما امکان را می‌دهد تا طرح پرمیوم تلگرام را انتخاب کنید، و تنها با وارد کردن نام کاربری و شماره تلفن تلگرام و تایید هویت خود را از طریق OTP (رمز یکبار مصرف) در خواست فعالسازی تلگرام پرمیوم خود را ثبت کنید. ما سپس اشتراک پریمیوم تلگرام را مستقیماً از تلگرام به نمایندگی از شما خریداری می‌کنیم و فرآیندی ساده و ایمن را برای شما ایجاد می‌کنیم.

آیا وبسایت تلگرام پرمیوم از سوی تلگرام مجاز است؟

بله، ما به صورت رسمی از طرف تلگرام به عنوان یک نماینده فروش مجاز حساب‌های پریمیوم تلگرام عمل می‌کنیم. سرویس ما تضمین می‌کند که ارتقاء حساب شما به‌طور مستقیم توسط تلگرام انجام می‌شود.

آیا وبسایت تلگرام پرمیوم قانونی است؟

به طور کامل! سرویس ما در محدوده قوانین محلی و شرایط تلگرام عمل می‌کند. ما یک راه حل قانونی و ایمن برای کاربران ایرانی به منظور دسترسی به ویژگی‌های پرمیوم تلگرام فراهم می‌کنیم.

امنیت وبسایت تلگرام پرمیوم چقدر است؟

ما امنیت اطلاعات و حریم خصوصی کاربران بسیار مهم می‌دانیم و از پروتکل‌های رمزنگاری برای حفاظت از اطلاعات شخصی شما استفاده کرده و هیچ اطلاعات ورودی را ذخیره نمی‌کنیم. تمامی تراکنش‌ّها از طریق درگاه‌های پرداخت امنیتی انجام می‌شود.

روش پرداخت در وب سایت تلگرام پرمیوم به چه صورت می باشد؟

شما به واسطه درگاه پرداخت بانکی می توانید به راحتی و بصورت آنلاین پرداخت خود را انجام داده و اشتراک پرمیوم تلگرام خود را فعال نمایید.

فعال سازی اشتراک پرمیوم چقدر زمان می‌برد؟

فعال سازی اشتراک پرمیوم چقدر زمان می‌برد؟ بلافاصله پس از انجام فرآیند پرداخت درخواست شما ثبت شده و حساب پریمیوم تلگرام در کمتر از یک ساعت ارتقا پیدا می‌کند٬ سپس شما به ویژگی‌های پرمیوم تلگرام دسترسی خواهید داشت.

چگونه می‌توانم با پشتیبانی مشتریان تماس بگیرم؟

برای هرگونه پرسش، نگرانی یا کمک، می‌توانید با تیم پشتیبانی مشتریان ما از طریق گفتگو آنلاین در تماس باشید. ما اینجا هستیم تا به شما در هر سؤالی که دارید کمک کنیم.

آخرین مطالب بلاگ

اخبار ٬ آموزش و ترفند پیرامون شبکه‌های اجتماعی
نات کوین (ارز محبوب تلگرام) چیست + آموزش خرید و فروش

نات کوین (ارز محبوب تلگرام) چیست + آموزش خرید و فروش

نویسنده: محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی: اخبار
تلگرام بیزینس (تلگرام تجاری) چیست + فعالسازی

تلگرام بیزینس (تلگرام تجاری) چیست + فعالسازی

نویسنده: محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی: اخبار
افزایش امنیت حساب تلگرام

افزایش امنیت حساب تلگرام

نویسنده: محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی: اخبار
آموزش رفع ریپورت و دلیل ریپورت شدن در تلگرام در سه سوت

آموزش رفع ریپورت و دلیل ریپورت شدن در تلگرام در سه سوت

نویسنده: محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی: اخبار