صفر تا 100 بوست تلگرام (معرفی و نحوه فعال سازی)

نویسنده:محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی:اخبار
انتشار:2024-01-18 17:21
صفر تا 100 بوست تلگرام (معرفی و نحوه فعال سازی)

صفر تا 100 بوست تلگرام (معرفی و نحوه فعال سازی)

برای اولین بار در سال 2023، بوست تلگرام با هدف تقویت کانالهای تلگرامی پا به عرصه گذاشت. بوست کانال یا در معنی درست تر بوست نمودن کانال توسط کاربران تلگرام از آپشنهای نوین این برنامه است که سبب میشود خدمات ویژهای به کانالها افزوده شود. با بوست تلگرام شما قادر خواهید بود امکان استوری کانال را فعال کنید و چه بسا در ایندهای نزدیک، به ویژگیهای بیشتری نیز دست پیدا کنید. اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید و در تلگرام فروشگاه مجازی دارید، به راحتی میتوانید از طریق امکان استوری تلگرام، کالاهای خود را تبلیغ کنید. همچنین شما میتوانید از این ویژگی استفاده کنید و سایر کسب و کارها را تبلیغ نمایید. مسلما پول خوبی به جیب خواهید زد. در کل، بوست تلگرام یک ابزار استراتژیک برای بهبود نمایش و تبلیغ کانال‌ها در تلگرام محسوب می‌شود.  ادامه همراه ما باشید تا با نحوه فعال سازی این ویژگی بیشتر آشنا شوید.

فعالسازی استوری کانال چگونه انجام می‏گردد؟

بوست تلگرام چه ویژگیهایی به کانال میافزاید؟

همانگونه که پیش تر هم گفتیم، بوست تلگرام یک امکان برای کاربران این شبکه است که میتوانند به وسیله ان به کانال مورد علاقه خود رای بدهند. کانالها در ازای هر 200 عضو به یک بوست (رای) نیاز دارند تا بتوانند سطح پرمیوم را فعال کنند. به ازای دریافت هر بوست، آپشنهای ویژه ای به کانال مورد نظر افزوده میشود. در این میان خوب است بدانید، اصطلاح پرمیوم کانال معمولاً به کانال‌هایی در تلگرام اطلاق می‌شود که از سمت تلگرام، خدمات ویژه یا امکانات اضافی دریافت می‎کنند و از آن برای رسیدن به اهداف خود بهره می‎برند. موارد زیر در دسته‎بندی خدمات ویژه ارائه شده از سمت تلگرام برای این کانال‎ها قرار میگیرند:

امکان قرار دادن اموجی در کنار اسم کانالها: بوست تلگرام کمک میکند شما بتوانید در کنار اسم کانالها، اموجی قرار دهید. این اموجیها از نوع adptive بوده و در کنار اسم کانال قرار میگیرند. خوب است بدانید از همین ویژگی برای فعال سازی تیک ابی تلگرام اکانتهای شخصی بهره برده میشود. برای اطلاع بیشتر شما باید گفت صرفا میتوانید از اموجیهای شبکه تلگرام، برای این امر کمک بگیرید. برای استفاده از این ویژگی سطح بوست کانال تلگرام باید به 10 برسد.

ویرایش بنر در فضای کانال: با این امکان شما میتوانید پس زمینه کانال را شخصی سازی کرده و طیف رنگی ایجاد کنید. برای بهره بردن از این ویژگی باید سطح بوست تلگرام را به 5 برسانید.

استوری نمودن پستهای تلگرام: بدون اغراق میتوان گفت، مهمترین ویژگی بوست تلگرام، add story است. با این ویژگی میتوانید پستهای داخل کانال را استوری نمایید. البته این ویژگی صرفا برای کاربران پریمیوم فعال خواهد شد. البته خوب است یاداوری کنیم بر اساس اخرین اپدیت تلگرام، هر کانال میتواند صرفا یک استوری اپلود نماید. از دیگر جنبه شما می توانید تعیین کنید چه افرادی استوری شما را مشاهده کنند.

پرمیوم کانال

چگونه بوست تلگرام تهیه کنیم؟

برای خرید بوست تلگرام شما دو راه در پیش دارید که در ادامه هریک از آن ها را با یکدیگر مرور میکنیم.

راه اول: خرید اکانت تلگرام پرمیوم، با تهیه این اکانت شما به تمام آپشنهای ویژه این برنامه دسترسی خواهید داشت. خوب است بدانید هر اکانت تلگرام پرمیوم دارای 4 بوست رایگان است که با فعال سازی این اکانت، در اختیار شما قرار خواهند گرفت. شما میتوانید از این توکن‏ها برای حمایت کانال استفاده کنید و کانال مورد نظر خود را ارتقا دهید. اگر بخواهیم نحوه استفاده از این توکنها را آموزش دهیم باید بگوییم، از آدرس کانال مورد نظر استفاده کنید و پس از آن یک ؟ قرار داده و عبارت boost را اضافه نمایید و روی ادرس کلیک کنید. بدین طریق میتوانید از کانال حمایت نمایید. برای درک بیشتر به مثال زیر توجه کنید. لینک کانال فرضی t.me/telegrampremium  را در نظر بگیرید. برای بوست کردن این کانال، باید پس از ادرس علامت

؟ را قرار داده و عبارت boost را اضافه نمایید. در مرحله بعدی شما باید روی عبارت t.me/telegrampremium?boost کلیک نمایید و از کانال مورد نظر حمایت کنید.

برای اگاهی بیشتر لازم است بدانید عموم ارائه دهندگان اکانتهای تلگرام پرمیوم، تنها یک بوست را در اختیار خریدار قرار میدهند. حال آن که ما در سایت تلگرام پریمیوم با نهایت صداقت و امانت داری، هر 4 بوست را تقدیم شما خواهیم کرد. شما میتوانید جهت تهیه انواع اشتراک پرمیوم، به ما مراجعه کنید.

روش دوم: در این روش شما باید در کانال تلگرام خود قرعه کشی ایجاد کنید. چنانچه این قرعه کشیها توسط اکانتهای پرمیوم انجام شوند، روی کانال شما 4 بوست ایجاد می‎گردد. (هر یک از اکانتهای پریمیوم دارای 4 بوست هستند.)

خرید پرمیوم کانال چگونه انجام می‎پذیرد؟

جمع بندی

بهترین راه برای فعال‌سازی بوست تلگرام و استفاده از ویژگی‌های آن، تهیه اکانت تلگرام پرمیوم است. با داشتن این اکانت، شما به 4 بوست رایگان دسترسی پیدا می‌کنید و می‌توانید کانال خود را ارتقا دهید. ما در سایت تلگرام پریمیوم با صداقت و امانت، تمام این امکانات را به شما ارائه می‌دهیم. شما می‌توانید برای تهیه اشتراک پرمیوم و بهره‌مندی از این امکانات به سایت ما مراجعه کنید.

اگر می‌خواهید از روش دوم استفاده کنید، می‌توانید در کانال خود قرعه‌کشی کرده و با استفاده از اکانت‌های پرمیوم، ‌برای کانال خود بوست کسب کنید. با تهیه اکانت تلگرام پرمیوم و بوست کانال، به ویژگی‌های جذابی مانند امکان قرار دادن اموجی در کنار اسم کانال، ویرایش بنر در فضای کانال و استوری‌نمودن پست‌های تلگرام دسترسی پیدا خواهید کرد. این ویژگی‌ها به شما امکان تبلیغات موثرتر و جذاب‌تر را می‌دهند.

 

دیدگاه شما

دیدگاه کاربران

راه های ارتباطی با ما

از طریق تلگرام و یا برقراری تماس می‌توانید با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

همواره سعی کرده ایم با ارائه خدمات حرفه ای و مطلوب نظر مشتریان را جلب نماییم

وبسایت تلگرام پرمیوم چیست ؟

تلگرام پریموم یک پلتفرم است که خرید حساب‌های پریمیوم تلگرام را برای کاربران ایرانی آسان می‌کند. ما به عنوان یک واسطه مجاز بین کاربران ایرانی و تلگرام عمل می‌کنیم تا به آنها اجازه دهیم به راحتی از ویژگی‌های پرمیوم تلگرام بهره‌مند شوند

وبسایت تلگرام پرمیوم چگونه کار می‌کند؟

سرویس ما به شما امکان را می‌دهد تا طرح پرمیوم تلگرام را انتخاب کنید، و تنها با وارد کردن نام کاربری و شماره تلفن تلگرام و تایید هویت خود را از طریق OTP (رمز یکبار مصرف) در خواست فعالسازی تلگرام پرمیوم خود را ثبت کنید. ما سپس اشتراک پریمیوم تلگرام را مستقیماً از تلگرام به نمایندگی از شما خریداری می‌کنیم و فرآیندی ساده و ایمن را برای شما ایجاد می‌کنیم.

آیا وبسایت تلگرام پرمیوم از سوی تلگرام مجاز است؟

بله، ما به صورت رسمی از طرف تلگرام به عنوان یک نماینده فروش مجاز حساب‌های پریمیوم تلگرام عمل می‌کنیم. سرویس ما تضمین می‌کند که ارتقاء حساب شما به‌طور مستقیم توسط تلگرام انجام می‌شود.

آیا وبسایت تلگرام پرمیوم قانونی است؟

به طور کامل! سرویس ما در محدوده قوانین محلی و شرایط تلگرام عمل می‌کند. ما یک راه حل قانونی و ایمن برای کاربران ایرانی به منظور دسترسی به ویژگی‌های پرمیوم تلگرام فراهم می‌کنیم.

امنیت وبسایت تلگرام پرمیوم چقدر است؟

ما امنیت اطلاعات و حریم خصوصی کاربران بسیار مهم می‌دانیم و از پروتکل‌های رمزنگاری برای حفاظت از اطلاعات شخصی شما استفاده کرده و هیچ اطلاعات ورودی را ذخیره نمی‌کنیم. تمامی تراکنش‌ّها از طریق درگاه‌های پرداخت امنیتی انجام می‌شود.

روش پرداخت در وب سایت تلگرام پرمیوم به چه صورت می باشد؟

شما به واسطه درگاه پرداخت بانکی می توانید به راحتی و بصورت آنلاین پرداخت خود را انجام داده و اشتراک پرمیوم تلگرام خود را فعال نمایید.

فعال سازی اشتراک پرمیوم چقدر زمان می‌برد؟

فعال سازی اشتراک پرمیوم چقدر زمان می‌برد؟ بلافاصله پس از انجام فرآیند پرداخت درخواست شما ثبت شده و حساب پریمیوم تلگرام در کمتر از یک ساعت ارتقا پیدا می‌کند٬ سپس شما به ویژگی‌های پرمیوم تلگرام دسترسی خواهید داشت.

چگونه می‌توانم با پشتیبانی مشتریان تماس بگیرم؟

برای هرگونه پرسش، نگرانی یا کمک، می‌توانید با تیم پشتیبانی مشتریان ما از طریق گفتگو آنلاین در تماس باشید. ما اینجا هستیم تا به شما در هر سؤالی که دارید کمک کنیم.

آخرین مطالب بلاگ

اخبار ٬ آموزش و ترفند پیرامون شبکه‌های اجتماعی
نات کوین (ارز محبوب تلگرام) چیست + آموزش خرید و فروش

نات کوین (ارز محبوب تلگرام) چیست + آموزش خرید و فروش

نویسنده: محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی: اخبار
تلگرام بیزینس (تلگرام تجاری) چیست + فعالسازی

تلگرام بیزینس (تلگرام تجاری) چیست + فعالسازی

نویسنده: محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی: اخبار
افزایش امنیت حساب تلگرام

افزایش امنیت حساب تلگرام

نویسنده: محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی: اخبار
آموزش رفع ریپورت و دلیل ریپورت شدن در تلگرام در سه سوت

آموزش رفع ریپورت و دلیل ریپورت شدن در تلگرام در سه سوت

نویسنده: محمدمهدی حسین پور
دسته‌بندی: اخبار